Polecamy wydarzenie „Strategiczna marka – jak budować zaufanie klientów, partnerów i mediów”….

migranciwpolsce.pl 1 tydzień temu


Polecamy wydarzenie „Strategiczna marka – jak budować zaufanie klientów, partnerów i mediów”.

16 czerwca 2025 spotkamy się w CIC Warsaw , by rozmawiać o tym, co buduje zaufanie – nie tylko u naszych klientów i klientek, ale też partnerów oraz mediów.

W programie:
Panel z praktyczkami:
• Moną Chmielewską – redaktorką naczelną Leaders Magazine,
• Ewą Wilmanowicz – ekspertką ds. reputacji osobistej i organizacyjnej,
• Izabelą Górską – mentorką, trenerką biznesu, Founderką i CEO Dharma,
• Agatą Wolszczak – ekspertką od finansów, doradczynią podatkową i współwłaścicielką Dharma.

To będzie wieczór pełen konkretnych wskazówek i szczerej rozmowy o tym, jak myśleć strategicznie, działać autentycznie i komunikować spójnie.

Spotkanie dla przedsiębiorczyń, founderów, liderek i wszystkich, którzy chcą budować markę z głową i sercem.

*Fundacja PFM jest partnerem programu rozwoju przedsiębiorczości kobiet z doświadczeniem migracji realizowanego przez Dharma.




Żródło materiału: Polskie Forum Migracyjne

Idź do oryginalnego materiału