Polecamy wydarzenie „Strategiczna marka – jak budować zaufanie klientów, partnerów i mediów”.
16 czerwca 2025 spotkamy się w CIC Warsaw , by rozmawiać o tym, co buduje zaufanie – nie tylko u naszych klientów i klientek, ale też partnerów oraz mediów.
W programie:
Panel z praktyczkami:
• Moną Chmielewską – redaktorką naczelną Leaders Magazine,
• Ewą Wilmanowicz – ekspertką ds. reputacji osobistej i organizacyjnej,
• Izabelą Górską – mentorką, trenerką biznesu, Founderką i CEO Dharma,
• Agatą Wolszczak – ekspertką od finansów, doradczynią podatkową i współwłaścicielką Dharma.
To będzie wieczór pełen konkretnych wskazówek i szczerej rozmowy o tym, jak myśleć strategicznie, działać autentycznie i komunikować spójnie.
Spotkanie dla przedsiębiorczyń, founderów, liderek i wszystkich, którzy chcą budować markę z głową i sercem.
*Fundacja PFM jest partnerem programu rozwoju przedsiębiorczości kobiet z doświadczeniem migracji realizowanego przez Dharma.
Żródło materiału: Polskie Forum Migracyjne