Popularna sieciówka wycofuje produkt ze sprzedaży. Może zawierać szkodliwe substancje

1 godzina temu

Przekroczony poziom kadmu i ołowiu

Jak informuje sieć korzystanie z kubka może mieć wpływ na zdrowie użytkowników.

Ze względu na możliwe przekroczenia dopuszczalnego poziomu kadmu i ołowiu, istnieje prawdopodobieństwo, iż produkt nie spełnia norm kontaktu z żywnością - czytamy na stronie internetowej Sinsay.

Kubek z mowywem jesiennym był dostępny w sprzedaży stacjonarnej oraz online pod indeksem: 578ES-MLC.

https://zwielkopolski24.pl/wiadomosci/mialy-nimi-jechac-dzieci-szokujace-wyniki-kontroli-autobusow-w-powiecie-sredzkim/Ea4XtfPys2X9BoSEMDCB

Oddaj kubek, otrzymasz zwrot pieniędzy

Konsumenci mogą zwrócić produkt, otrzymując zwrot pełnej ceny zakupu. Procedura jest bezpłatna i realizowana po oddaniu produktu do punktu sprzedaży.

- Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy - pisze w komunikacie sieciówka, prosząc o przekazywanie dalej informacji o wycofywaniu produktu, zwłaszcza jeżeli wiadomo, iż był on zakupiony w prezencie lub jest pożyczany.

https://zwielkopolski24.pl/wiadomosci/swiateczna-bimba-wyruszyla-na-ulice-poznania-tramwajem-mozna-dojechac-na-bozonarodzeniowe-jarmarki/ZLjA05lqGxJYjT1vxxPH

Jak zwrócić produkt?

W związku z potencjalną szkodliwością kubki można zwracać i to zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Kubek należy dostarczyć do dowolnego sklepu Sinsay.

- Klienci, którzy nie posiadają dowodu zakupu, zostaną poproszeni przez personel o wypełnienie odpowiedniego formularza - informuje Sinsay.

W przypadku zakupu w sklepie internetowym zwrot jest możliwy po zalogowaniu do konta klienta. Tam wybrać należy opcję „zwrot” lub „reklamacja” i postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi mailowo. W przypadku jakichkolwiek pytań można kontaktować się pod numerem telefonu 58 353 65 65 (koszt według cennika operatora).

Idź do oryginalnego materiału