Port Lotniczy Bydgoszcz przekroczył kolejny istotny kamień milowy. Wieczorem 18
grudnia, rejsem do Londynu Luton, z bydgoskiego lotniska odleciał 425 230 Pasażer w
2025 roku, co oznacza, iż pobity został wynik z 2019 roku – dotychczas najlepszego w
historii portu.
To symboliczny moment, który potwierdza systematyczny rozwój bydgoskiego lotniska
oraz rosnące zainteresowanie mieszkańców regionu podróżami z lokalnego portu.
– To bardzo istotny i budujący moment dla całego zespołu Portu Lotniczego Bydgoszcz.
Rekordowa liczba Podróżnych to najlepszy dowód na to, iż konsekwentnie obrany
kierunek rozwoju przynosi efekty. Przede wszystkim jednak dziękujemy naszym
pasażerom za zaufanie, a także liniom lotniczym i partnerom, z którymi wspólnie
rozwijamy siatkę połączeń. Prognozy na kolejne miesiące i na przyszły rok są bardzo dobre
i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość – mówi Monika Mejsner-Hermelin, prezes
Portu Lotniczego Bydgoszcz.
Osiągnięcie lepszego wyniku niż w rekordowym 2019 roku ma szczególne znaczenie,
biorąc pod uwagę dynamiczne zmiany na rynku lotniczym w ostatnich latach. Dla regionu
to nie tylko prestiż, ale także realne korzyści gospodarcze.
– Cieszy mnie, iż Port Lotniczy Bydgoszcz konsekwentnie się rozwija i bije kolejne rekordy.
To ważna informacja dla całego województwa kujawsko-pomorskiego. Lotnisko to
miejsca pracy, impuls dla gospodarki i jeden z kluczowych czynników wzrostu regionu.
Liczymy na dalszy rozwój portu i kolejne dobre informacje, które będą wzmacniać jego
pozycję – podkreśla Piotr Całbecki, marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Port Lotniczy Bydgoszcz już dziś zapowiada kolejne pozytywne zmiany. w okresie letnim
2026 pasażerowie mogą spodziewać się większej liczby rejsów do Frankfurtu, lepszego
rozkładu połączeń do Warszawy, a także szerszej oferty lotów w kierunkach wakacyjnych.
Rekordowy wynik pasażerski to nie tylko podsumowanie udanego roku, ale również
zapowiedź dalszego rozwoju bydgoskiego lotniska i jego rosnącej roli w obsłudze
komunikacyjnej regionu.
Jarosław Wieprzycki Specjalista ds. PR i marketingu
Fot. Filip Kowalkowski dla UMWKP

12 godzin temu








