Od 2025 roku Indian powiększył wszystkie swoje duże silniki z pojemności 108ci do 112ci czyli z 1768 cm3 do aż 1834 cm3. A teraz możemy wszyscy zobaczyć i poczuć jak to jeździ. Zupełnie niedawno testowaliśmy baggera Indian Challenger udostępniony nam przez Indian Katowice z silnikiem 108 cali, więc jesteśmy bardzo ciekawi co pokaże powiększona jednostka!Jak wziąć udział? Można się zapisać na jazdy Indianem z silnikiem 112 na stronie - https://fb.me/e/89VwDWt2alub umawiając się na jazdę próbną telefonicznie: 500 370 269 Co musisz wiedzieć o silniku PowerPlus 112? V-Twin o pojemności 1834 cmł (112 cali) to unikalny, silnik opracowany przez Indian Motorcycle i testowany podczas serii wyścigów King Of Bagger. Jego atuty to moc, elastyczność i wydajność w każdych warunkach. Silniki te spełniają aktualne normy emisji spalin obowiązujące w Europie od 2025 roku, i zastąpiły silniki 108 ci (1768cc). Nowy silnik osiąga jeszcze większy moment obrotowy 181,4 NM (poprzednik 171 NM) przy tej samej wartości obrotów silnika wynoszącej 3800 rpm.Silniki 112 można znaleźć w wielkich baggerach jak Challenger niedawno testowany przez nas oraz turystycznym Indian Pursuit. W niektórych modelach jak Indian Chieftain, Springfield (baggery) oraz turystycznym Roadmaster silniki mają jeszcze nieco większą pojemność: 116ci czyli 1890cc. Są to V-twiny które maksymalny moment obrotowy osiągają jeszcze niżej bo przy 2900 obrotów.Jak dojechać do Indian Katowice, ul. Kolejowa 57 Chttps://external.fktw1-1.fna.fbcdn.net/static_map.php?v=2060&theme=default&ccb=4-4&size=400x300&language=pl_PL&scale=1&zoom=15&marker_list[0]=50.22166%2C18.9917&_nc_client_id=comet_events_location_map&_nc_client_caller=CometStaticMap.reactImpreza POWERPLUS 112 ROADSHOW w tym samym dniu co w Katowicach odbędzie się w Warszawie, gdyby komuś było tam bliżej. A za tydzień w dniach 23-24 maja w Indian Kraków.