Pozbądź się azbestu z dofinansowaniem

bogatyregion.pl 2 godzin temu

Ogłaszamy nabór wniosków na 2025 rok w ramach programu usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy.

Z dofinansowania mogą skorzystać mieszkańcy (osoby fizyczne i prawne), którzy planują pozbyć się azbestu ze swoich nieruchomości. Program obejmuje nieodpłatny demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest.

Termin składania wniosków wraz z załącznikami upływa 13 października 2025 r. O kolejności realizacji zadań decyduje kolejność zgłoszeń.

Gdzie złożyć wniosek?

Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami można dostarczyć:

w formie papierowej:

  • w Kancelarii Ogólnej UMO, Plac Jana Pawła II 1, pok. 20, 22 (parter)
  • pocztą na adres: Urząd Miasta Olsztyna, Plac Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn

w formie elektronicznej:

  • przez Adres Doręczeń Elektronicznych (ADE): /AE:PL-17230-81823-GHBTS-37
  • przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP: /urzadmiastaolsztyn/SkrytkaESP

Wnioski złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Ważne informacje:

  • Prace będą realizowane przez wykonawcę wybranego w przetargu publicznym.
  • Dofinansowanie nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowych materiałów budowlanych w miejsce usuniętego azbestu.
  • Wnioskodawca we własnym zakresie powinien zgłosić planowane prace do Wydziału Urbanistyki i Architektury UMO lub uzyskać stosowne pozwolenie na budowę/rozbiórkę.

    Dodatkowych informacji udziela Wydział Środowiska Urzędu Miasta Olsztyna (ul. Wyzwolenia 30, pok. 104, tel. 89 50 60 676).

UM Olsztyn

Idź do oryginalnego materiału