Jak informują przedstawiciele ratusza, realizowane są już rozmowy z kolejnymi domami mediowymi, które mogłyby niedługo dołączyć do akcji promocyjnej.To nie pierwsza kooperacja między Miastem Chełm a Telewizją Republika. Kilka miesięcy temu stacja organizowała "Wystrzałowego Sylwestra na Lubelszczyźnie", który odbył się właśnie w Chełmie. Władze miasta podkreślają, iż tamto wydarzenie było początkiem efektywnej współpracy i dobrych relacji z nadawcą. najważniejszy był również fakt - co przyznają przedstawiciele ratusza - iż Telewizja Republika na przestrzeni ostatnich miesięcy stała się jedną z najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce, a jej oglądalność dynamicznie rośnie nierzadko wyprzedzając tzw. stacje "mainstreamowe".Kampania ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności Chełma na mapie Polski – zarówno jako celu turystycznego, jak i miejsca atrakcyjnego dla inwestorów.Czytaj także: