
Wytwórnia materacy Pioneer & Legend Canada
Producent materacy z Ontario obejmuje swoje działanie w Stanach Zjednoczonych, w związku z rosnącymi zagrożeniami o eskalacji sporu wynikającej między Kanadą a USA. Firma Pioneer & Legend Canada, ma swoje korzenie w Chinach i Kanadzie, która eksportuje ponad 60% swoich produktów do Stanów Zjednoczonych, zauważa, iż groźba stanowi podstawę prawną, która już teraz ma wpływ na jej wyniki finansowe.
Właściciel firmy, Lei Ping, dostęp, iż niepewność dostępu z zasobów prowadzi do zasięgu oraz braków w dostępie do pracowników. 3 marca, w okresie negocjacji na temat taryf celnych między obydwoma krajami, firma wysłana do USA 16 ciężarówek z materacami. Niestety, wystąpienie na granicy granicznej, iż trzy z nich zostały skorygowane po zastosowaniu, co wiązało się z nieoczekiwanymi opłatami celnymi w wysokości około 40 tysięcy USD.
– nasze marża wynosi około 10-15% – mówił Ping. – Te dodatkowe cła zniwelowały cały nasz zysk z tej dostawy. Dodatkowe informacje dotyczące ryzyka związanego z zasięgiem, firma może zostać zmuszona do użycia w Ontario.
– Wpływ tej sytuacji jest bardzo natychmiastowy, do zamknięcia – zamknięty. – Klienci już pytają: „Co zrobicie, jeżeli cła zaniedbacie o 20%?” Mówią, iż wybór produktów produktów lokalnych.
Firma rozważana, czy poniesione koszty z taryfy, czy też zastosowanie do USA. Pioneer & Legend posiada dwa zakłady w Vaughan i North York, zatrudniając ponad 100 pracowników, z których najczęściej korzystają wykwalifikowani rzemieślnicy. Dyrektor produkcji, Ze Yan Ye, który odpowiada za szkolenia i kontrolę jakości, iż panująca niepewność budzi obawy wśród pracowników.
– Wielu z nich pyta, czy ich praca jest bezpieczna – powiedział Ye. – Zdarzało się już, iż wystąpili i przenieśli się do innych branż, które nie są niebezpieczne.
Ping, iż tylko około 10% wyników pochodzi z USA, jednak ponad 60% gotowych produktów dociera do tamtejszego rynku. Jednak firma zaopatrywana jest również w kanadyjskie sieci detaliczne, rynek krajowy jest inny. Z dostępnością na rynku europejskim i azjatyckim rozwiązaniem, które jest dostępne w tych regionach, już lokalni dostawcy, zmiana firmy wymaga dużego wdrożenia i decyzji.
W podst. OmniNews