Promocja Zachodniopomorskiego w TVN. Urząd Marszałkowski wyda na to grubą kasę

1 tydzień temu

Ponad 200 tysięcy złotych (brutto) zapłaci stacji telewizyjnej TVN Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego za prezentację w czterech audycjach walorów i potencjału gospodarczego regionu.

Informacje na ten temat, jak powiadomił nas Tomasz Tokarzewski z biura prasowego UM, prezentowane będą w zakresie projektu pn. „Pomorze Zachodnie – Innowacyjne, Kreatywne, Nowoczesne”.

Obejmować będą:
a) promowanie działań stwarzających lepsze warunki dla rozwoju mikro, małych, średnich firm z Pomorza Zachodniego,
b) prezentację walorów i potencjału gospodarczego Pomorza Zachodniego przez pryzmat lokalnej przedsiębiorczości, ukazanie regionu jako zaufanego partnera wspomagającego przedsiębiorczość oraz innowacje, który jest otwarty na kreatywne pomysły biznesowe,
c) ukazanie realizowanej strategii budowania i promowania marki Województwa Zachodniopomorskiego jak również lokalnych przedsiębiorstw zaangażowanych w procesy rozwojowe,
d) umocnienie pozytywnego i innowacyjnego wizerunku Pomorza Zachodniego wśród mieszkańców regionu i kraju, w celu przyciągnięcia uwagi inwestorów, partnerów biznesowych i innowatorów do regionu,
e) wzrost rozpoznawalności lokalnych przedsiębiorców (budując ich konkurencyjność), wzrost zainteresowania ofertami inwestycyjnymi, a także chęć inwestowania w lokalne spółki przez potencjalnych inwestorów.

Informacje prezentowane w zakresie projektu pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”:
a) upowszechnianie kształcenia zawodowego i idei uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych,
b) zrealizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej zapotrzebowania na pracę w kluczowych branżach oraz wskazującej pożądane kierunki kształcenia,
c) zrealizowanie kampanii promocyjnej wspierającej kapitał społeczny na rzecz rozwoju umiejętności w ramach edukacji formalnej i pozaformalnej oraz uczenia się nieformalnego ze zwróceniem szczególnej uwagi na kooperację i efektywność międzypokoleniową

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest realizacji następujących audycji:
a) „Dzień dobry TVN – prognoza pogody” emitowanej w programie TVN (x 1 szt.),
b) „Dzień dobry Wakacje – prognoza pogody” emitowanej w programie TVN (x 1 szt.)
c) „Co za tydzień” emitowanej w programie TVN i TVN Style (x 2 szt.).

Każda z audycji zostanie nieodpłatnie uzupełniona publikacją artykułu na stronach internetowych wspomnianych programów, a także na profilach w serwisie Facebook.

Idź do oryginalnego materiału