Maleje w całej Polsce liczba licencjonowanych taksówkarzy jeżdżących w korporacjach. To efekt tak zwanych przejazdów na aplikację. Sprawdziliśmy, jak wygląda sytuacja w Opolu.
Piotr Delinowski, wiceprezes ZTP Halo Radio Taxi, mówi, iż aby zostać prawdziwym taksówkarzem, trzeba mieć licencję, własną działalność, własny samochód i kasę fiskalną. - Osoby jeżdżące na aplikację korzystają z licencji firm i nie przechodzą całej procedury - zaznacza. - To nie jest taksówkarz, który profesjonalnie przewozi ludzi. Są z tego tytułu bardzo duże nieprzyjemności. Miało być fajnie, a wyszło jak zwykle - nie do końca klient jest usatysfakcjonowany. Wiemy to od naszych klientów, którzy spróbowali jeździć z tak zwanymi wynalazkami, jak na nich mówimy, ale wrócili do macierzystych korporacji kursujących w Opolu.Piotr Delinowski dodaje, iż zna taksówkarzy, którzy odeszli z korporacji, by jeździć na aplikację, ale spróbowali, wycofali się i wrócili. - Koszty sięgają 40 procent zarobku z wykonanego kursu - zwraca uwagę.- Przede wszystkim oni znają miasto i reguły panujące na tym rynku…Przewozy na aplikacje wypierają korporacje taksówkarskie. Jak to wygląda w Opolu?

Zdjęcie: Taxi [fot. Adam Dubiński]
- Strona główna
- Regionalne
- Przewozy na aplikacje wypierają korporacje taksówkarskie. Jak to wygląda w Opolu?
Powiązane
Decyzja nr 84/25/PZ.Z z 7 października 2025 r.
32 minut temu
Sukcesy raciborzan we wrześniu!
35 minut temu
Muzyczna uczta w Poznaniu! Filharmonia zaczyna sezon
40 minut temu
Komputerowe badanie wzroku w Gminie Sarnaki
51 minut temu
Senior z energią – spotkanie w Kaplicy
56 minut temu
Ukazał się nowy numer Prasowej Powiatowej17.
1 godzina temu
Polecane
Artystyczne spojrzenia na Powiat Świdnicki
26 minut temu
Jest wykonawca trzech nowych parkingów w Sandomierzu
44 minut temu