Pylon reklamowy – etapy inwestycji | GRAFFICO

1 rok temu

Produkcja pylonu reklamowego obejmuje kilka etapów, które są niezbędne do stworzenia wysokiej jakości i efektownego produktu. Oto podstawowe etapy produkcji pylonu reklamowego:

  1. Określenie celu: pierwszym etapem na drodze do realizacji inwestycji jest określenie celu. Pylon reklamowy ma być drogowskazem, oznaczeniem siedziby firmy, prestiżową wizytówką, elementem do ekspozycji najemców w budynku, wysokim i widocznym witaczem przy autostradzie, sygnalizującym zbliżającą stację paliw czy restaurację. Przeznaczenie pylonu reklamowego bardzo często determinuje jego wysokość.
  2. Określenie wysokości: Gdy nie jesteśmy pewni, jak wysoki ma być nasz pylon czy witacz, a zależy nam na widoczności, warto rozważyć tzw. próbę balonową. Jest to test i analiza widoczności, dzięki którym jesteśmy w stanie określić bardzo precyzyjnie wysokość pylonu. Ma do duże znaczenie szczególnie dla witaczy przy autostradach. jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej, na czym polega próba balonowa zajrzyj tu: LINK.

    Pylon reklamowy to nasza specjalność. Uwielbiamy kiedy pylon pasuje do firmy

  3. Koncepcja i projektowanie: To jest etap, który obejmuje opracowanie koncepcji pylonu reklamowego i wykonanie projektu plastycznego Na tym etapie zespół projektowy współpracuje z klientem, aby zrozumieć potrzeby, cele i estetyczne preferencje. Tworzone są wizualizacje, rysunki techniczne oraz projekty 3D pylonu reklamowego, które umożliwiają klientowi zobaczenie, jak reklama będzie wyglądała po zrealizowaniu.
  4. Wybór materiałów i technologii: Następnie następuje wybór odpowiednich materiałów i technologii, które będą stosowane w produkcji pylonu reklamowego. To obejmuje wybór odpowiedniego rodzaju tworzywa, tekstur, kolorystyki, łączeń, wykończenia i oświetlenia. Poszycie pylonu reklamowego może być wykonane z aluminium, dibondu, cotrtenu, stali nierdzewnej czy kompozytów, które zapewnią trwałość i design pylonu. Do produkcji pylonu niezbędne są technologie , takie jak cięcie laserowe, gięcie czy druk UV.
  5. Produkcja i montaż konstrukcji: Na tym etapie przystępuje się do produkcji i montażu konstrukcji pylonu reklamowego. Wykorzystując odpowiednie narzędzia i technologie, takie jak cięcie, gięcie, spawanie, klejenie czy malowanie, tworzy się poszczególne elementy pylonu. Następnie elementy są łączone i montowane w całość zgodnie z projektem. Konstrukcja nośna i fundament opracowane są przez inżynierów i konstruktorów zgodnie z normą budowlaną.

    Pylon reklamowy powinien zawierać nie tylko najpotrzebniejsze informacje, ale także powinien łączyć tą funkcjonalność z designem.

  6. Oświetlenie: Gdy gotowa jest konstrukcja nośna pylonu montowane jest oświetlenie Led i instalacja elektryczna. Świecenie można wykonać w kilu wariantach, dzięki diód led, diód cyfrowych, zabiegów monochromatycznych, nitek świetlnych, led tub. Ciekawym rozwiązaniem jest również sterowanie oświetleniem pylonu reklamowego dzięki pilota.
  7. Wykończenie i aplikacja grafiki: Po zbudowaniu konstrukcji pylonu reklamowego następuje etap wykończenia i aplikacji grafiki reklamowej. Jest to proces nanoszenia logo, treści reklamowej i innych grafik na powierzchnię pylonu. Wykorzystuje się różne techniki, takie jak druk UV, naklejki wycinane lub aplikacje farbą, aby zapewnić ostre, trwałe i estetyczne efekty.
  8. Testowanie i kontrola jakości: Po zakończeniu produkcji pylonu, przeprowadza się testy i kontrolę jakości zespołu projektowego, aby upewnić się, iż produkt spełnia wszystkie wymagania. Wykonywane są testy wytrzymałości, odporności na warunki atmosferyczne oraz sprawdzana jest poprawność grafiki i funkcjonalność pylonu.

    Dobra reklama potrafi zdziałać cuda. choćby o ile chodzi o relację z klientami. Ciepłe kolory, kojarzą nam się z euforią i zaufaniem

  9. Instalacja i montaż: Ostatnim etapem jest instalacja fundamentu i montaż pylonu reklamowego w miejscu wyznaczonym przez klienta lub geodetę.. Wykwalifikowana i certyfikowana ekipa montażowa wykonuje profesjonalną instalację, zgodnie z wymaganiami i normami budowlany, co gwarantuje, iż pylon reklamowy jest odpowiednio umocowany, stabilny i bezpieczny. jeżeli chcesz zobaczyć jak montowany jest pylon reklamowy, zajrzyj tu: LINK.
  10. Dokumentacja: Na koniec wykonawca dostarcza klientowi dokumentację powykonawczą oraz wszystkie certyfikaty i aprobaty.

Produkcja pylonu reklamowego obejmuje kilka kluczowych etapów, począwszy od koncepcji i projektowania, stworzenia dokumentacji technicznej, realizacji próby balonowej, poprzez wybór materiałów i technologii, produkcję, aplikację grafiki, testowanie jakości, aż do instalacji i montażu. Każdy z tych etapów jest istotny dla stworzenia wyjątkowego, efektownego i designerskiego pylonu reklamowego, który przyciągnie uwagę i skutecznie promuje markę czy produkt.

Kto powiedział iż pylon na autostradzie musi być nudny? My dodamy w nim trochę koloru, nadamy mu formę.

Idź do oryginalnego materiału