Rola UX w konwersji – jak projekt wpływa na sprzedaż online?

twojeradio.fm 3 dni temu
Rola UX w konwersji – jak projekt wpływa na sprzedaż online?Problem: Zamknij oczy i pomyśl o wszystkich kolorowych bannerach i przyciskach, jakie widzisz podczas zakupów online. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego jedne sklepy internetowe przyciągają Cię bardziej niż inne? Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale doświadczenie użytkownika (UX) odgrywa kluczową rolę w naszej decyzji o zakupie. Badania pokazują, iż aż 75% konsumentów przyznaje, iż wygląd i łatwość poruszania się po stronie mają wpływ na ich decyzje zakupowe. Agitation: Teraz wyobraź sobie sytuację, gdy znajdujesz się na stronie, która ładuje się powoli, ma przekombinowane menu i mało intuicyjne przyciski. To jest jak chodzenie po labiryncie. Takie doświadczenie zniechęca, prowadząc do rezygnacji z zakupów. Ponad 60% użytkowników nigdy nie wraca do witryny po złym doświadczeniu. To olbrzymia strata dla biznesu, szczególnie w dobie rosnącej konkurencji w e-commerce. Solution: Na szczęście istnieją sprawdzone sposoby, by to poprawić. adekwatnie zaprojektowane elementy UX mogą zwiększyć konwersję choćby o 400%. Dobre praktyki projektowania obejmują nie tylko estetykę, ale także funkcjonalność i użyteczność. Skupienie się na intuicyjnym interfejsie, szybkim czasie ładowania i przemyślanej architekturze treści to klucze do sukcesu. Przyjrzyjmy się, jak mądrze zaprojektowany UX może stać się Twoim najlepszym sprzedawcą.
Idź do oryginalnego materiału