Ryanair wydaje pilne ostrzeżenie dla wszystkich podróżnych. Lepiej się przygotować

3 godzin temu

Jeden z największych europejskich przewoźników lotniczych, Ryanair, wydał ważne ostrzeżenie dla wszystkich podróżnych, którzy planują rezerwację lotów lub odprawę online. Strona internetowa oraz aplikacja mobilna linii lotniczej będą niedostępne z powodu zaplanowanej przerwy technicznej, co może wpłynąć na procedury związane z podróżami lotniczymi.

Fot. Warszawa w Pigułce

Ryanair planuje przerwę techniczną, która rozpocznie się w środę, 16 października 2024 roku o godzinie 19:00 (GMT) i potrwa do 03:00 (GMT) w czwartek, 17 października 2024. W tym czasie strona internetowa oraz aplikacja mobilna przewoźnika będą niedostępne.

Podczas przerwy technicznej Ryanair, która odbędzie się od 19:00 (GMT) 16 października do 03:00 (GMT) 17 października 2024 roku, strona internetowa oraz aplikacja mobilna przewoźnika będą całkowicie niedostępne. Oznacza to, iż pasażerowie nie będą mogli:

  • dokonywać nowych rezerwacji lotów,
  • zmieniać istniejących rezerwacji,
  • dokonywać odprawy online,
  • pobierać kart pokładowych,
  • sprawdzać statusu lotów.

Co zrobić, aby uniknąć trudności?

Aby uniknąć problemów, pasażerowie powinni upewnić się, iż zrobili odprawę online i pobrali karty pokładowe przed rozpoczęciem przerwy technicznej. Warto również zapisać wszystkie niezbędne informacje dotyczące lotu, takie jak numer rezerwacji i szczegóły lotu, na wypadek, gdyby były potrzebne podczas przerwy.

Ryanair zaleca wcześniejsze przygotowanie się wykonanie:

  • odprawy online przed 16 października, najlepiej na co najmniej 24 godziny przed lotem,
  • pobranie karty pokładowej, aby mieć łatwy dostęp podczas odprawy na lotnisku,
  • monitorowanie komunikatów e-maile oraz na stronie Ryanair, aby otrzymywać najnowsze informacje na temat przerwy technicznej.

Dlaczego wprowadzana jest przerwa?

Przerwa techniczna jest konieczna, aby Ryanair mógł przeprowadzić ważne aktualizacje i ulepszenia systemu. Mają one na celu poprawę bezpieczeństwa, sprawności działania oraz komfortu użytkowników. Dzięki tym działaniom strona internetowa i aplikacja mobilna mają działać szybciej i bardziej intuicyjnie, co przełoży się na lepszą obsługę milionów pasażerów każdego miesiąca.

Źródło: AirCashBack

Idź do oryginalnego materiału