Setki klientów Rogers, Bell i Telus jest wściekłych, ponieważ ceny rosną w trakcie obowiązywania umowy

bejsment.com 1 tydzień temu

Setki Kanadyjczyków narzekają na umowy obejmujące usługi telekomunikacyjne, w tym telewizję, internet i usługi telefoniczne. Uważaja oni iż te umowy są nieuczciwe gdyż pozwalają na podnoszenie cen w trakcie obowiązywania umowy.

Klienci trzech największych firm telekomunikacyjnych w Kanadzie: Rogers, Bell i Telus, wyrażali frustrację z powodu umów, które zmuszały ich do zobowiązań, a jednocześnie pozwalały firmom na zwiększanie cen.

Biuro CBC, obsługujące Go Public, otrzymało setki wiadomości e-mail od klientów, którzy twierdzą, iż są zmęczeni nieprzewidzianymi podwyżkami na ich miesięcznych rachunkach za usługi internetowe, telewizję i telefon domowy podczas trwania umów.

Klienci skontaktowali się z Go Public po tym, jak CBC News opublikowało historię jednej z klientek Rogers Communications, Cathy Cooper z Sidney w Kolumbii Brytyjskiej, której cena wynajmu dekoderów telewizyjnych niespodziewanie wzrosła.

Klienci firm telekomunikacyjnych twierdzili, iż nie zostali poinformowani o zapisach umowy (często napisanych małym druku), które mówią, iż firmy mogą zwiększyć ceny niektórych produktów podczas obowiązywania umowy.

NDP w Parlamencie Kanadyjskim również wzywa do działania. Brian Masse uważa, iż rząd powinien wykorzystać swoją pozycję, aby nakłonić Rogers do cofnięcia ostatniego wzrostu opłat za wynajem dekodera telewizyjnego oraz zabronić stosowania “niejasnej terminologii” w umowach.

Idź do oryginalnego materiału