SOFTSWISS wraz z partnerskim centrum rozwoju w Poznaniu po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

2 godzin temu

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centrum rozwoju w Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

Już trzeci rok z rzędu SOFTSWISS angażuje się w coroczną kampanię na rzecz zdrowia mężczyzn, której celem jest stworzenie przestrzeni do rozmowy o zdrowiu i zachęcanie do wykonywania badań profilaktycznych. Pod hasłem „Unmask the Mo-ment. Reveal what’s real” (Odkryj swoją prawdziwą twarz. Pokaż, jaki naprawdę jesteś) Movember zachęca do celebrowania indywidualności, budowania relacji poprzez autentyczność oraz wyrażania prawdziwych emocji. Gra słów „Mo-ment” nawiązuje do nazwy kampanii i jej kultowego symbolu – wąsów.

Podkreślając wartość „dbamy o innych”, firma przygotowała w tym miesiącu szereg aktywności online i offline. W tym roku pracownicy mogą sami wybrać temat webinaru poświęconego Movember oraz wziąć udział w legendarnym wyzwaniupolegającym na zapuszczaniu wąsów, które cieszy się dużą popularnością. Wszyscy członkowie zespołu SOFTSWISS otrzymają również zwrot kosztów za badanie USG miednicy. Ponadto pracownicy podzielą się swoimi spostrzeżeniami i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi zdrowia, aby stworzyć unikalny przewodnik SOFTSWISS po dobrym samopoczuciu mężczyzn.

Centrum rozwoju w Poznaniu umożliwia pracownikom przygotowanie własnych koktajli owocowo-warzywnych przy użyciu wyjątkowego roweru koktajlowego. Akcja ma zachęcać do zdrowych nawyków i aktywnego trybu życia.

„Wiemy, iż w dzisiejszym pędzącym świecie łatwo stracić z oczu to, co naprawdę ważne – nasze zdrowie. Movember przypomina nam, abyśmy zatrzymali się, wsłuchali w siebie i bardziej otwarcie rozmawiali o zdrowiu. Wierzymy, iż znaczące zmiany często zaczynają się od drobnych rozmów i inicjatyw, które z czasem mogą realnie wpłynąć na całą społeczność” – powiedział Sergey Kastukevich, zastępca dyrektora ds. technologii w SOFTSWISS.

W październiku firma SOFTSWISS promowała kampanię Pink October, której celem jest zwiększenie świadomości na temat raka piersi. Już trzeci rok z rzędu firma kontynuuje obie inicjatywy – Pink October i Movember – aby zachęcać pracowników oraz szerszą społeczność do zwracania uwagi na powszechne problemy zdrowotne, mogące dotknąć każdego. Aktywny udział firmy w działaniach społecznie odpowiedzialnych został pozytywnie odebrany przez branżę – firma SOFTSWISS ponownie otrzymała tytuł Pracodawcy Roku 2025 w Europie.

O SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2025 roku obchodzi swoje 16-lecie. W 2013 roku jako pierwsza w branży iGamingowej zintegrowała płatności w kryptowalutach. Główne partnerskie centra rozwoju, z którymi współpracuje SOFTSWISS, mieszczą się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, w tym osób pracujących zdalnie, przekracza 2000.

Idź do oryginalnego materiału