Ryanair odwołał przez przypadek wszystkie loty w pierwszym tygodniu lutego a teraz je wszystkie przywraca
Tani przewoźnik wysłał maile z informacją, iż ich loty zaplanowane w pierwszym tygodniu lutego zostały odwołane. Część podróżnych natychmiast kupiła bilety u konkurencji – okazało się jednak, iż informacje przewoźnik wysłał przez przypadek.
W wyniku pomyłki technicznej z systemu zniknęły wszystkie połączenia od 1 do 7 lutego 2025 roku.
Dopiero po kilkunastu godzinach przewoźnik wysłał informację, iż loty odbędą się zgodnie z planem a wysłane maile były zwykłą usterką techniczną.
Twój lot o numerze rezerwacji (…) nie został skasowany. Zeszłej nocy otrzymałeś emaila, który błędnie informował, iż lot jest skasowany. Ten mail został wysłany w wyniku błędu (…).
Pracujemy w tej chwili nad przywróceniem lotu i otrzymasz jeszcze dzisiaj potwierdzenie, iż twoja rezerwacja jest ponownie dostępna (…)
Tylko co mają zrobić osoby, które już kupiły bilety u innych przewoźników?
Ryanair odmawia zwrotu pieniędzy… choć może jeszcze zmieni zdanie.
Sytuacja jest patowa…