Sponsor tytularny Stadionu Opolskiego poszukiwany

4 godzin temu
Fot.: Radio Doxa

Trwa konkurs na sponsora tytularnego Stadionu Opolskiego. Oprócz prawa do tytułu zwycięzca wspólnie z Zakładem Komunalnym wybierze nową nazwę obiektu i logotyp. Będzie miał możliwość eksponowania swojej marki między innymi na elewacji budynku. Sponsor zyska też prawo do podświetlania membrany obiektu na wskazany przez siebie kolor czy dostęp do loży VIP.

– Będziemy próbować nawiązać współpracę z firmami, które chciałyby wykupić prawa do nazwy Stadionu Opolskiego. Były firmy zainteresowane tematem. W ciągu ostatnich kilku miesięcy przeprowadziliśmy kilka rozmów z potencjalnymi zainteresowanymi. Czy ostatecznie złożą swoją ofertę w konkursie, nie wiemy. Konkurs trzeba było ogłosić. Na niektórych stadionach w innych częściach kraju poszukiwania sponsora tytularnego trwały czasem kilka lat. Przykładem jest Białystok, która umowę ze sponsorem podpisała po 10 latach – informuje Katarzyna Oborska-Marciniak, wiceprezes Zakładu Komunalnego w Opolu.

Jeśli złożona zostanie odpowiednia oferta, umowa ze sponsorem tytularnym może być podpisana w ciągu 10 dni, aby nową nazwę stadionu ogłosić w ramach pierwszego wydarzenia, czyli meczu otwarcia, który zaplanowano na 21 marca.

Oferty konkursowe przyjmuje Zakład Komunalny w Opolu. Czas na ich złożenie mija 28 lutego o godzinie 12.00. Wszystkie szczegóły są dostępne na stronie spółki: www.zk.opole.pl/stadionopolski/

Katarzyna Oborska-Marciniak:

Autor: Anna Kurc

Idź do oryginalnego materiału