Sprawdź, gdzie jest Twój pociąg. Można już korzystać z ulepszonej wersji mapy Portalu Pasażera

3 dni temu
Dzięki zmianom, pasażerowie zyskali lepszy dostęp do informacji o położeniu pociągów, trasach i opóźnieniach, a sama platforma stała się bardziej niezawodna i przyjazna dla użytkowników. (Fot. Wit Hadło)

Polskie Linie Kolejowe zakończyły prace nad optymalizacją Portalu Pasażera. Poprawiono jego stabilność oraz przywrócono funkcje „Pociągi na mapie” i „Trasa na mapie”. Dzięki zmianom, pasażerowie zyskali lepszy dostęp do informacji o położeniu pociągów, trasach i opóźnieniach, a sama platforma stała się bardziej niezawodna i przyjazna dla użytkowników.

W ramach tego projektu, kilka dni temu wprowadzono szereg usprawnień mających na celu poprawę jakości korzystania z platformy. Wśród najważniejszych zmian znalazły się ulepszenia w stabilności oraz wydajności serwisu oraz powrócono do funkcji w ulepszonej odsłonie. Były one już dostępne w poprzednich wersjach, ale teraz zostały wzbogacone o dodatkowe opcje.

Ulepszone funkcjonalności Portalu Pasażera:

* Pociągi na mapie – pasażerowie mogą śledzić pozycje wybranych pociągów w czasie rzeczywistym, dzięki sygnałowi GPS (funkcja dotyczy wybranych pociągów, z uwagi na dostępność sygnału GPS na niewielkiej liczbie pojazdów).

* Trasa na mapie – umożliwia podgląd trasy pociągu, z zaznaczeniem opóźnień oraz odcinków, na których obowiązuje komunikacja zastępcza. Widok ten jest dostępny również w ramach funkcji „Pociągi na mapie”.

Wszystkie zmiany mają na celu poprawę komfortu użytkowania portalu, a także zwiększenie jego stabilności i niezawodności. Dzięki usprawnieniom pasażerowie zyskali bardziej intuicyjną i nowoczesną platformę, która pozwala na wygodne i szybkie uzyskanie informacji o podróży.

Mapę Portalu Pasażera można znaleźć TUTAJ

Idź do oryginalnego materiału