Stadion Śląskim ma sponsora tytularnego. Na trzy lata

1 tydzień temu

Stadion Śląski w Chorzowie, czyli popularny „Kocioł Czarownic”, po raz pierwszy w swojej blisko 70-letniej historii zyskał sponsora tytularnego. Została nim firma Superauto.pl. Umowę podpisano na trzy lata, z opcją przedłużenia o kolejne dwa.

Stadion już wcześniej współpracował z firmą jako partnerem motoryzacyjnym, teraz jednak kooperacja wchodzi na nowy, strategiczny poziom.

Wicemarszałek województwa śląskiego Leszek Pietraszek podkreślił, iż kooperacja z silnym sponsorem pomoże Stadionowi w przygotowaniach do dużych imprez sportowych – w tym m.in. trzech meczów reprezentacji Polski w 2025 roku i Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce w 2028 roku.

Dla Superauto.pl umowa ma ogromne znaczenie biznesowe – jak zauważył wiceprezes firmy Bartosz Chojnacki, wartość firmy ma wzrosnąć.

„Pracujemy w biznesie, by odnieść sukces. Byliśmy dla stadionu partnerem motoryzacyjnym, dziś jesteśmy sponsorem tytularnym. W tej chwili na samochody znajdujące się w naszej ofercie mamy 10 tysięcy umów rezerwacyjnych z terenu całego kraju. Dzięki tej współpracy wartość naszego biznesu wzrośnie o 35 procent” – ocenia wiceprezes firmy Bartosz Chojnacki.

Obiekt już w tym roku będzie gospodarzem wielu wydarzeń – w tym spotkań reprezentacji Polski, imprezy Ronaldinho Show oraz kolejnej edycji prestiżowej Diamentowej Ligi. Nowe partnerstwo może znacząco przyczynić się do dalszego umacniania pozycji Stadionu Śląskiego na mapie europejskich aren sportowych.

Idź do oryginalnego materiału