Stadion Śląski w Chorzowie, czyli popularny „Kocioł Czarownic”, po raz pierwszy w swojej blisko 70-letniej historii zyskał sponsora tytularnego. Została nim firma Superauto.pl. Umowę podpisano na trzy lata, z opcją przedłużenia o kolejne dwa.
Stadion już wcześniej współpracował z firmą jako partnerem motoryzacyjnym, teraz jednak kooperacja wchodzi na nowy, strategiczny poziom.
Wicemarszałek województwa śląskiego Leszek Pietraszek podkreślił, iż kooperacja z silnym sponsorem pomoże Stadionowi w przygotowaniach do dużych imprez sportowych – w tym m.in. trzech meczów reprezentacji Polski w 2025 roku i Mistrzostw Europy w Lekkoatletyce w 2028 roku.
Dla Superauto.pl umowa ma ogromne znaczenie biznesowe – jak zauważył wiceprezes firmy Bartosz Chojnacki, wartość firmy ma wzrosnąć.
„Pracujemy w biznesie, by odnieść sukces. Byliśmy dla stadionu partnerem motoryzacyjnym, dziś jesteśmy sponsorem tytularnym. W tej chwili na samochody znajdujące się w naszej ofercie mamy 10 tysięcy umów rezerwacyjnych z terenu całego kraju. Dzięki tej współpracy wartość naszego biznesu wzrośnie o 35 procent” – ocenia wiceprezes firmy Bartosz Chojnacki.
Obiekt już w tym roku będzie gospodarzem wielu wydarzeń – w tym spotkań reprezentacji Polski, imprezy Ronaldinho Show oraz kolejnej edycji prestiżowej Diamentowej Ligi. Nowe partnerstwo może znacząco przyczynić się do dalszego umacniania pozycji Stadionu Śląskiego na mapie europejskich aren sportowych.