Tego sklepu w Łodzi jeszcze nie ma. Wiemy, w jakim centrum otworzy pierwszy salon

1 godzina temu
Zdjęcie: Nowe sklepy pojawią się w przyszłym roku | foto Worldbox


W przyszłym roku w Porcie Łódź ma się otworzyć pierwszy w naszym mieście salon marki Worldbox. Ale to nie koniec. Marka planuje dalszy rozwój. Wszystko to dzięki znanej grupie, jaką jest CCC.

CCC to marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Jej sklepów nie brakuje zarówno w Łodzi, jak i okolicy. Dodatkowo gigant posiada również sieć Half Price, która obecna jest m.in. w Nowej Sukcesji, czy Galerii Łódzkiej.

Worldbox otwiera się w Łódzkiem

Teraz do tej list można dopisać całkowite przejęcie kontroli nad spółką, do której należą sklepy kaes i Worldbox. Te marki również nie są obce łodzianom, choć na próżno szukać ich sklepów w naszym mieście. niedługo może się to zmienić.

Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji wyraził zgodę na bezwarunkową zgodę na przejęcie MKRI. Spółka posiada w tej chwili blisko 200 sklepów odzieżowych w całej Polsce. Początkowo występowała pod nazwą kaes, ale po zawarciu umowy franczyzowej właśnie z Grupą CCC (pod koniec 2024 roku), zmieniła ją na Worldbox.

https://tulodz.pl/wiadomosci-lodz/to-ich-pierwszy-salon-w-lodzi-lubicie-podrozowac-musicie-tam-zajrzec/QENHUrp3YSsdUwqy3Gr3

W ostatnim kwartale tego roku ma zostać otwartych 65 sklepów Worldbox. Natomiast w 2026 roku grupa planuje uruchomienie 100, a choćby 150 nowych salonów. Już wiadomo, iż jeden z nich ma się pojawić w powstającym właśnie parku handlowym BIG Konstantynów. Otwarcie zaplanowano na październik 2026 roku. Wśród najemców ma się także pojawić salon CCC.

Poza tym multibrandowy sklep o powierzchni blisko 800 mkw na początku nowego roku ma się pojawić w Porcie Łódź.

Dariusz Miłek, prezes Grupy CCC, w rozmowie z portalem DlaHandlu, już wcześniej informował, iż 150-metrowe Worldbox-y z czasem będą zwiększyć swoją powierzchnię do 700 metrów kwadratowych. Ma się w nich znaleźć 60 proc. odzieży, 20 proc. obuwia i 20 proc. akcesoriów. Projekt zakłada powstanie do 2030 r. choćby 1200 sklepów z odzieżą casualowo-sportową. Jak wyliczał, sieć ma oferować odzież takich marek jak np. Champion, Reebok, Kappa, Shaq, Roxy, Juicy Couture, G-Star, Nautica, DC, Hunter, a do tego marki partnerów: adidas, Puma i Vans.

CCC przyznało, iż okres sierpień-październik 2025 był dla grupy rekordowy pod względem tempa ekspansji. Odnotowano też historycznie najwyższy poziom przychodów w pojedynczym kwartale.

CCC to polska spółka akcyjna, która powstała w 1999 roku na bazie własnego konceptu handlowego Cena Czyni Cuda. w tej chwili jest jednym z liderów europejskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i odzieży.

Idź do oryginalnego materiału