Toyota kończy ze sponsorowaniem lobby LGBT+

bejsment.com 2 godzin temu

Koncern motoryzacyjny Toyota zapowiedział rezygnację z wsparcia ideologicznych i politycznych inicjatyw LGBT.

Kolejna firma motoryzacyjna zmienia swoje podejście, koncentrując się na produkcji, sprzedaży oraz innych aspektach ściśle związanych z branżą, rezygnując z udziału w inicjatywach o charakterze ideologicznym. Toyota poinformowała 50 tysięcy swoich pracowników oraz ponad 1,5 tysiąca dealerów w USA o zakończeniu sponsorowania wydarzeń LGBTQ+ i udziału w rankingach dotyczących kultury korporacyjnej, organizowanych m.in. przez Human Rights Campaign (HRC).

W odpowiedzi na tę decyzję wiceprezes HRC, Eric Bloem, ostrzegł, iż „krótkowzroczne” porzucenie inicjatyw związanych z różnorodnością, równością i włączeniem (DEI) będzie miało długotrwały, negatywny wpływ na przyszły sukces biznesowy, zwłaszcza w kontekście rosnącej liczby osób identyfikujących się jako LGBTQ+.

„New York Post” zwraca uwagę, iż działania przeciwko polityce DEI nabrały tempa po decyzji Sądu Najwyższego USA, która zakazała preferowania mniejszości rasowych w procesach rekrutacyjnych na uczelnie.

Toyota zapowiedziała, iż teraz skupi się głównie na wspieraniu edukacji w dziedzinach STEM (nauka, technologia, inżynieria i matematyka).

Idź do oryginalnego materiału