Jeszcze stoją toitije, ale placu budowy widać, iż ekipy pracują jak w ukropie, żeby zdążyć przed otwarciem. Na elewacji już pojawił się charakterystyczny slogan Media Expert: „Włączamy niskie ceny”, a obok stoi nowa wiata na wózki z dużym napisem: „Zapraszamy do nowego Auchan”.
Sprzęt budowlany znika z dnia na dzień, pracownicy dopieszczają detale, a nowe szyldy pojawiają się jeden po drugim. Wszystko wskazuje na to, iż 27 listopada Aura Park wróci na handlową mapę Łodzi.
Nowa odsłona centrum handlowego
Przebudowany obiekt przy ul. Kilińskiego 122/126 ma mieć dwa poziomy i 9 lokali handlowych oraz usługowych o łącznej powierzchni 5,8 tys. mkw. Część przestrzeni zajmą biura Media Expert.
Lista najemców prezentuje się następująco:
- Auchan - supermarket o powierzchni 750 mkw.
- Media Expert
- Rossmann
- Fit Fabric
- Z Pieca Rodem
Jaskrawa żółć na elewacji nie pozostawia wątpliwości: jednym z głównych najemców jest Media Expert, który oprócz sklepu otworzy tu również swoje biura.
Media Expert zapowiada mocny start
- Cieszymy się bardzo, iż Aura Park wystartuje jeszcze w tym roku i mam nadzieję, iż łodzianie z satysfakcją przyjmą ofertę i funkcjonalność tego obiektu w szczególnym, gorącym okresie handlowym. W kontekście marki Media Expert chciałbym podkreślić, iż już dziś szykujemy niespodzianki z okazji otwarcia naszego sklepu w Aura Parku. Nie zabraknie świetnych cen i atrakcji sprzedażowych dla fanów nowoczesnej technologii oraz wszystkich łowców okazji, którzy na przełomie listopada i grudnia rozglądają się za świątecznymi prezentami
- mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
https://tulodz.pl/wiadomosci-lodz/mieszkaniec-lodzi-wygrywa-z-miastem-sad-przepisy-o-parkowaniu-lamia-konstytucje/M9clutzq2qbD5Rlf9dxlMiejsce wspominane z nostalgią
Skrzyżowanie al. Piłsudskiego i Kilińskiego to jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc zakupowych w Łodzi. W latach 90. otwarto tu pierwszą Billę - dla wielu mieszkańców absolutny symbol wejścia w nową epokę. Później działała tu Elea, a następnie Alma - luksusowe delikatesy, które przyciągały klientów z całego miasta.
Po upadku sieci w 2016 r. obiekt coraz częściej zmieniał najemców, aż ostatecznie opustoszał i zaczął niszczeć.
Fit Fabric wraca mocniejszy
Jednym z najemców, którzy wrócą do dawnej lokalizacji, jest Fit Fabric. Sieć zapowiada powrót z rozszerzoną ofertą skierowaną zarówno do regularnie trenujących, jak i osób rozpoczynających przygodę z siłownią.
Nowy klub ma mieć strefę SPA z sauną suchą i infrared, przestrzeń do stretchingu i regeneracji, większą strefę wolnych ciężarów oraz salę rowerową wyposażoną w interaktywną technologię pomiaru wysiłku. Pojawi się też specjalnie zaprojektowana strefa dla osób początkujących z większym wsparciem trenerów.

3 godzin temu













