Ułatwienia w Starostwie dla osób ze szczególnymi potrzebami

9 godzin temu

W Starostwie Powiatowym w Bielsku-Białej sukcesywnie wprowadzamy rozwiązania, które poprawiają dostępność budynku i zapewniają bardziej komfortową obsługę wszystkim klientom - w tym osobom z niepełnosprawnościami, seniorom i osobom z czasowymi trudnościami w poruszaniu się.

W ramach działań modernizacyjnych, częściowo realizowanych przy wsparciu PFRON, wprowadziliśmy m. in.:

  • Dwa miejsca parkingowe z podjazdem, dobrze oznaczone blisko wejścia.
  • Barierki przy schodach wejściowych do budynku - poprawiają bezpieczeństwo.
  • Dzwonek przy wejściu do budynku - pomocny dla osób, które potrzebują wsparcia przy wejściu do budynku.
  • Mleczne pasy na szklanych drzwiach, które zapobiegają przypadkowym zderzeniom.
  • Obniżoną ladę w punkcie obsługi klienta - umożliwiająca wygodny kontakt osobom poruszającym się na wózku.
  • Pętle indukcyjne - poprawiają komunikację osobom niedosłyszącym.
  • Tablice informacyjne i kierunkowe - czytelne, z numerami pokoi i strzałkami ułatwiającymi orientację.
  • Tabliczki z numerami pokoi - z wypukłym drukiem i alfabetem Braille’a.
  • Oznaczenia pięter na poręczach - także w alfabecie Braille’a.
  • Toaletę przystosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

Jak skorzystać z Totupoint?

Pobierz aplikację:

  • Android: Google Play
  • iOS: App Store

Włącz Bluetooth i lokalizację - aplikacja sama wykryje punkt i odtworzy komunikat głosowy.

Pełna wersja artykułu opublikowana została w "Moim Powiecie".

Szczegółowe informacje dla osób z niepełnosprawnościami znajdziesz również w zakładce Kontakt.

ZOBACZ PLAKAT

I. Jeżewska

Idź do oryginalnego materiału