
W Starostwie Powiatowym w Bielsku-Białej sukcesywnie wprowadzamy rozwiązania, które poprawiają dostępność budynku i zapewniają bardziej komfortową obsługę wszystkim klientom - w tym osobom z niepełnosprawnościami, seniorom i osobom z czasowymi trudnościami w poruszaniu się.
W ramach działań modernizacyjnych, częściowo realizowanych przy wsparciu PFRON, wprowadziliśmy m. in.:
- Dwa miejsca parkingowe z podjazdem, dobrze oznaczone blisko wejścia.
- Barierki przy schodach wejściowych do budynku - poprawiają bezpieczeństwo.
- Dzwonek przy wejściu do budynku - pomocny dla osób, które potrzebują wsparcia przy wejściu do budynku.
- Mleczne pasy na szklanych drzwiach, które zapobiegają przypadkowym zderzeniom.
- Obniżoną ladę w punkcie obsługi klienta - umożliwiająca wygodny kontakt osobom poruszającym się na wózku.
- Pętle indukcyjne - poprawiają komunikację osobom niedosłyszącym.
- Tablice informacyjne i kierunkowe - czytelne, z numerami pokoi i strzałkami ułatwiającymi orientację.
- Tabliczki z numerami pokoi - z wypukłym drukiem i alfabetem Braille’a.
- Oznaczenia pięter na poręczach - także w alfabecie Braille’a.
- Toaletę przystosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Jak skorzystać z Totupoint?
Pobierz aplikację:
- Android: Google Play
- iOS: App Store
Włącz Bluetooth i lokalizację - aplikacja sama wykryje punkt i odtworzy komunikat głosowy.
Pełna wersja artykułu opublikowana została w "Moim Powiecie".
Szczegółowe informacje dla osób z niepełnosprawnościami znajdziesz również w zakładce Kontakt.
ZOBACZ PLAKAT
I. Jeżewska