
Fot. PixabayOd początku roku do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów trafiło ponad 1300 skarg od klientów branży turystycznej. Najczęstszym powodem skarg i reklamacji jest niezgodność oferty z rzeczywistością.
Rzeczniczka UOKiK-u Małgorzata Cieloch powiedziała, iż zbyt często kupujący wycieczki nie czytają opisu i zadowalają się obejrzeniem zdjęć z folderze reklamowym:
Małgorzata Cieloch dodała, iż jeżeli konsument ma oczekiwania dotyczące na przykład wielkości pokoju, widoku z okna lub łóżeczka dla dzieci – należy to zapisać w umowie:
Przed skorzystaniem z oferty biura podróży warto sprawdzić w internecie opinie na temat tej firmy. Ważne, żeby były to opinie wystawione niedawno. Rzeczniczka UOKiK-u przypomina też, iż skorzystanie z oferty last minute lub first minute nie ogranicza praw konsumenta. (IAR)

5 miesięcy temu








![Na budowie S17 na trasie Bełżec – Lubycza Królewska błoto i kolejki. Ludziom puszczają nerwy [ZDJĘCIA I FILM]](https://static2.kronikatygodnia.pl/data/articles/xga-4x3-na-budowie-s17-na-trasie-belzec-lubycza-krolewska-bloto-i-kolejki-ludziom-puszczaja-nerwy-zdjeci-1765882812.jpg)



