Utrudnienia w największym polski banku. Wydano komunikat do klientów

1 tydzień temu

PKO Bank Polski, największy bank w Polsce, poinformował swoich klientów o zaplanowanej przerwie technicznej. Utrudnienia będą miały miejsce w nocy z niedzieli na poniedziałek, od 31 października do 4 listopada 2024 roku, w godzinach od 00:45 do 01:45.

Fot. Warszawa w Pigułce

Zakres Utrudnień

Podczas przerwy technicznej klientów banku czekają następujące ograniczenia:

  • Transakcje Kartą i BLIKIEM: Nie będzie można wykonać transakcji kartą ani BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego.
  • Aktywacja i PIN Karty: Niedostępna będzie możliwość nadania PIN-u oraz aktywacji nowych kart.
  • Weryfikacja PIN-u dla Transakcji 3D Secure: Nie będzie możliwości weryfikacji PIN-u podczas realizacji transakcji 3D Secure.

Dodatkowe Utrudnienia

Klienci mogą również napotkać problemy z:

  • Płatnościami Kartą: Utrudnienia mogą wystąpić podczas płatności kartą w terminalach płatniczych oraz w internecie.
  • Płatnościami Zbliżeniowymi BLIKIEM: Możliwe problemy z płatnościami zbliżeniowymi BLIKIEM.
  • Mobilnymi Płatnościami: Trudności mogą pojawić się przy korzystaniu z Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay oraz Xiaomi Pay, zarówno przy płatnościach, jak i przy próbie podpięcia kart do tych usług.
  • Wypłatami z Bankomatów Innych Banków: Mogą wystąpić problemy z wypłatami gotówki kartą z bankomatów innych banków.

Funkcje Niezakłócone

PKO Bank Polski zapewnia, iż przerwa techniczna nie wpłynie na działanie pozostałych funkcji aplikacji IKO, serwisów internetowych iPKO oraz iPKO biznes. Klienci mogą korzystać z tych usług bez przeszkód.

Zalecenia dla Klientów

Bank zachęca swoich klientów, aby ci planowali z wyprzedzeniem i realizowali wszelkie ważne transakcje przed rozpoczęciem przerwy technicznej. Dzięki temu unikną niepotrzebnego stresu i mogą być pewni, iż ich finansowe potrzeby zostaną zaspokojone bez przeszkód.

PKO Bank Polski przeprasza za wszelkie niedogodności i dziękuje klientom za zrozumienie. Wszelkie działania mają na celu usprawnienie systemów bankowych i zwiększenie bezpieczeństwa operacji finansowych realizowanych przez klientów.

Idź do oryginalnego materiału