W wigilię Bożego Narodzenia wielu pracowników samorządowych w Polsce będzie korzystać z dnia wolnego. Tymczasem w Lublinie urzędnicy miejscy będą musieli tego dnia pracować. Do której godziny będzie można załatwić sprawy urzędowe? Sprawdzamy.
Praca Urzędu Miasta Lublin w wigilię 24 grudnia
W wigilię Bożego Narodzenia, 24 grudnia, Urząd Miasta Lublin, w tym Biuro Obsługi Mieszkańców oraz Urząd Stanu Cywilnego, będzie otwarty dla interesantów do godz. 14:30. W tym dniu stanowisko ds. rejestracji zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego będzie pełnić dyżur do godz. 15:30.
W dniach 27, 30 i 31 grudnia godziny pracy Urzędu Miasta Lublin pozostają bez zmian. Jednakże w dniach 2 i 3 stycznia 2025 roku Biuro Obsługi Mieszkańców przy ul. Kleeberga 12a będzie nieczynne. W tym okresie interesanci będą mogli odbierać dowody osobiste w BOM-ie przy ul. Wieniawskiej 14.