Walentynki to dobry moment, by przypomnieć, iż miłość nie istnieje bez umiejętności budowania relacji. Tymczasem coraz więcej uwagi poświęcamy telefonom kosztem najbliższych osób. To zjawisko nazywamy „phubbingiem”. Ruszają prace nad kampanią społeczną „Widzę Cię! Słyszę Cię!”, która będzie promować świadomą obecność rodziców w życiu dzieci. Z roku na rok rośnie średni czas korzystania z internetu w Polsce. Zgodnie z badaniami przeprowadzanymi regularnie przez NASK wśród młodzieży, w 2022 roku w dni robocze wynosił on średnio 5 godzin 36 minut (podczas gdy w 2020 – 4 godziny 50 minut), a w weekendy – 6 godzin 16 minut. w tej chwili aż 89% użytkowników internetu korzysta z niego głównie za pośrednictwem telefonów, a pierwsze telefony z dostępem do sieci dzieci otrzymują średnio już w wieku 8 lat. Właśnie ze względu na te niepokojące dane, pojawiła się potrzeba podniesienia świadomości na temat konsekwencji wynikających z uzależnień od nowych technologii. – W dzisiejszym świecie, gdzie technologia jest nieodłączną częścią codzienności, łatwo zapomnieć, jak ważna jest jakość relacji z dzieckiem. Kampania „Widzę Cię! Słyszę Cię!” ma zwrócić uwagę na ten istotny problem współczesnych rodziców – phubbing rodzicielski, czyli i
„Widzę Cię! Słyszę Cię!”. Rusza ważna kampania społeczna na rzecz młodych
wdi24.pl 6 miesięcy temu
- Strona główna
- Regionalne
- „Widzę Cię! Słyszę Cię!”. Rusza ważna kampania społeczna na rzecz młodych
Powiązane
Jeszcze niedawno Hamad był na granicy życia i śmierci….
1 godzina temu
Wkrótce powstanie pierwszy basen w powiecie płockim
1 godzina temu
Aktualna sytuacja na rzece Wkrze – 25.08.2025
1 godzina temu
Zbiórka krwi przed bramą tarnowskich Azotów
1 godzina temu
Polecane
Jaka przyszłość Pałacu Saskiego? „To ma być hub kultury”
23 minut temu
Reportaż Radia Lublin: Monika Malec „Dom w sercu miasta”
1 godzina temu