Walentynki to dobry moment, by przypomnieć, iż miłość nie istnieje bez umiejętności budowania relacji. Tymczasem coraz więcej uwagi poświęcamy telefonom kosztem najbliższych osób. To zjawisko nazywamy „phubbingiem”. Ruszają prace nad kampanią społeczną „Widzę Cię! Słyszę Cię!”, która będzie promować świadomą obecność rodziców w życiu dzieci. Z roku na rok rośnie średni czas korzystania z internetu w Polsce. Zgodnie z badaniami przeprowadzanymi regularnie przez NASK wśród młodzieży, w 2022 roku w dni robocze wynosił on średnio 5 godzin 36 minut (podczas gdy w 2020 – 4 godziny 50 minut), a w weekendy – 6 godzin 16 minut. w tej chwili aż 89% użytkowników internetu korzysta z niego głównie za pośrednictwem telefonów, a pierwsze telefony z dostępem do sieci dzieci otrzymują średnio już w wieku 8 lat. Właśnie ze względu na te niepokojące dane, pojawiła się potrzeba podniesienia świadomości na temat konsekwencji wynikających z uzależnień od nowych technologii. – W dzisiejszym świecie, gdzie technologia jest nieodłączną częścią codzienności, łatwo zapomnieć, jak ważna jest jakość relacji z dzieckiem. Kampania „Widzę Cię! Słyszę Cię!” ma zwrócić uwagę na ten istotny problem współczesnych rodziców – phubbing rodzicielski, czyli i
„Widzę Cię! Słyszę Cię!”. Rusza ważna kampania społeczna na rzecz młodych
wdi24.pl 4 miesięcy temu
- Strona główna
- Regionalne
- „Widzę Cię! Słyszę Cię!”. Rusza ważna kampania społeczna na rzecz młodych
Powiązane
Dni otwarte na Wieży Braniborskiej
34 minut temu
Ein Gründungsdokument wird 75 Jahre alt
59 minut temu
12.07.2025 Księgarnia
59 minut temu
Polecane
Stalowa Wola: Uczcili pamięć Ofiar Rzezi Wołyńskiej
36 minut temu
Polityczny sztorm wokół opłaty połowowej
36 minut temu
Dziś rocznica brutalnego mordu w Michniowie
48 minut temu