Wielka awaria. Klienci wściekli na Lidla. „Czujemy się oszukani”

4 godzin temu

W sobotę, 30 listopada 2024 roku, klienci sieci Lidl napotkali na poważne problemy z działaniem aplikacji mobilnej Lidl Plus. Od godzin przedpołudniowych użytkownicy zgłaszali trudności z aktywacją kuponów rabatowych, co uniemożliwiało skorzystanie z zaplanowanych promocji. Wielu klientów, czując się zawiedzionymi, opuszczało sklepy bez dokonania zakupów.

Fot. Warszawa w Pigułce

Serwis Downdetector odnotował setki zgłoszeń dotyczących awarii aplikacji, z pierwszymi sygnałami pojawiającymi się około godziny 11:00. Problemy te dotknęły użytkowników w całej Polsce, co sugeruje, iż była to awaria o zasięgu krajowym.

Przedstawiciele Lidl Polska zostali poinformowani o sytuacji poprzez social media, jednak do tej pory nie wydali oficjalnego oświadczenia w tej sprawie. Klienci wyrażają nadzieję, iż usterka zostanie gwałtownie usunięta, aby mogli skorzystać z planowanych promocji i kontynuować zakupy zgodnie z wcześniejszymi założeniami.

Klienci nie kryją rozczarowania i dają temu wyraz w social media.

  • I nawet, żadnej informacji, iż jest globalna awaria aplikacji… Człowiek tylko stracił 40min po to, żeby zostawić zakupy przy kasie. Brawo Lidl Polska, interesujące ile osób dopiero w domu się zorientowało, iż kupony nie wskoczyły…
  • Dzięki Lidl, przy kasie zostałam z połową zakupów do wycofania, bo kupony nie działają.
  • Oburzeni klienci masowo odkładają produkty przy kasie inni czują się oszukani – pisze z kolei nasz Czytelnik.

Usterki zdarzają się jednak choćby najlepszym i pozostaje mieć nadzieję, iż w przyszłości będzie ich mniej.

Idź do oryginalnego materiału