Wielkopolskie Centrum Recyklingu i Igor Bogaczyński - 22-letni biegacz z Jarocina i podopieczny klubu MKL Jarocin, który w zeszłym roku otrzymał nominację do Olimpijskiej Reprezentacji Polski Paryż 2024 - kontynuują współpracę. Na początku tego roku przedsiębiorstwo zostało sponsorem młodego lekkoatlety. Teraz zaangażowało go w dużą akcję edukacyjną.
Promują dobre nawyki
WCR ruszyło z kampanią pod nazwą „Rekordowy Recykling”, która ma na celu pokazanie, iż tak samo jak w sporcie - w przypadku dbania o środowisko podstawą również są dobre nawyki. Bohaterem nagrań obrazujących adekwatną segregację odpadów jest właśnie Igor Bogaczyński.
Prezes WCR, Agnieszka Pachciarz podkreśla, iż edukacja to jeden z filarów działalności kierowanego przez nią przedsiębiorstwa. Powstałe właśnie filmy to kolejne narzędzia, które mają zwrócić uwagę zarówno młodszych, jak i starszych odbiorców.
Chcemy tą kampanią trafić do jak największej liczby mieszkańców, nie tylko naszej gminy, ale wszystkich 25 samorządów, z którymi współpracujemy. Łącznie przez naszą firmę obsługiwanych jest 370 tys. osób. Zależy nam na tym, żeby jak największa ilość z nich utrwaliła sobie, jak ważna jest poprawna segregacja odpadów - mówi Agnieszka Pachciarz.
Realizacja agencji Hauas z Jarocina
Realizacją nagrań zajęła się jarocińska agencja marketingowa Hauas. Scenariusz najdłuższego z filmów to efekt współpracy z pracownicami działu promocji WCR - Weroniką Nowak i Roksaną Błaszczyk.
Powstawał długo, zależało nam, żeby każda scena była dobrze rozpisana - opowiada o pracach nad filmem Janek Marcinkowski, właściciel agencji Hauas.
W materiale, który dostępny jest już na profilach w mediach społecznościowych WCR, widz podgląda Igora Baczyńskiego, który w trakcie treningu wrzuca kolejne odpady do odpowiednich pojemników. Akcja rozgrywa się w dobrze znanych jarociniakom miejscach, m.in. przy ruinach Kościoła pw. św. Ducha, czy Pałacu Radolińskich.
Największym wyzwaniem była pogoda. Obawialiśmy się o to, czy nagrane sceny będą spójne. Ale trafiły nam się bardzo dobre warunki - komentuje Mikołaj Maćkowiak operator z kolektywu Hauas.
Prace trwały w sumie kilka tygodni. Najwięcej czasu zajął montaż i postprodukcja.
Polecam przesłuchać film na słuchawkach lub głośnikach. Jak w przypadku każdej realizacji bardzo zależało nam na efektownej warstwie dźwiękowej. Dźwięk w tym nagraniu to w sumie około 40 ścieżek - zauważa Mikołaj Dziurzyński z Hauas, który montował wideo.
W ramach współpracy WCR z Igorem i jarocińską agencją powstało nie tylko trzyminutowe nagranie, ale również dziesięć rolek, które sukcesywnie będą publikowane na profilu przedsiębiorstwa na Facebooku i nie tylko.
Dalsza część tekstu pod wideo
Lokalna współpraca
Igor Bogaczyński podkreśla, iż udział w projekcie, to dla niego cenna i wartościowa przygoda.
Mam nadzieję, iż ten film dotrze do jak największej grupy osób. Serce mi pęka, gdy podczas biegania po lokalnych lasach trafiam na porozrzucane śmieci - mówi młody sportowiec.
Zadowolenia z inicjatywy WCR nie kryje burmistrz Jarocina - Urszula Wyremblewska-Korzyniewska.
To świetne, iż duże podmioty, które mają możliwości, żeby wspierać lokalnych sportowców, osoby, które chcą tutaj zostać i promować miasto, to robią. Do tego film został nagrany i zmontowany przez naszych chłopaków. Cieszę się, iż udało wam się połączyć siły - zaznacza burmistrz
https://zwielkopolski24.pl/sport/setki-uczestnikow-maratonu-fitness-hyrox-2025-w-poznaniu/FrQBBH0yA0AliSVhGq1y













