Marka Wiśniowski to wiele lat doświadczenia - tradycja mająca swój początek w przydomowym garażu i nowoczesne technologie, które ułatwiają życie klientom w całej Polsce i kilkudziesięciu innych krajach. Co sprawia, iż bramy, drzwi i okna Wiśniowski cieszą się nieustającym zainteresowaniem? Ponad 30 lat doświadczenia w branży budowlanej Popularność bram garażowych, okien i drzwi Wiśniowski wynika m.in. z wieloletniego doświadczenia marki, które sięga 1989 roku. Mimo iż od rozpoczęcia działalności minęły już ponad trzy dekady, zakład produkcyjny firmy przez cały czas mieści się w tym samej miejscowości (Wielogłowy w województwie małopolskim) choć dziś liczy już ok. 2200 pracowników i zajmuje rozległy teren o powierzchni 27 hektarów. w tej chwili marka rozwija się również na rynkach zagranicznych, dostarczając swoje produkty do ponad 40 państw (m.in. do Niemiec, Francji, Beneluksu i Skandynawii). Od wycieraczek z „malucha” do Przemysłu 4.0 Początki polskiego przedsiębiorstwa miały miejsce w przydomowym garażu, w którym to Andrzej Wiśniowski skonstruował swoją pierwszą bramę z napędem. Przyszły założyciel marki wykorzystał własny projekt bazujący na silniku wycieraczek z małego fiata. Dziś okna,
Wiśniowski - tu tradycja łączy się z nowoczesnymi technologiami
inowroclaw.info.pl 2 miesięcy temu
- Strona główna
- Regionalne
- Wiśniowski - tu tradycja łączy się z nowoczesnymi technologiami
Powiązane
33. Finał WOŚP: WKD gra z Orkiestrą i pomaga najmłodszym
42 minut temu
Mieszkania komunalne do remontu w Gorzowie
46 minut temu
Polecane
"Fakt LIVE". Gościem Marcin Przydacz
1 godzina temu