Węgierskie linie lotnicze Wizz Air poinformowały swoich klientów o poważnych problemach technicznych, które dotknęły ich system rezerwacji. W komunikacie wydanym przez przewoźnika czytamy, iż awaria wpływa na zmiany w rezerwacjach dokonywanych przez aplikację oraz stronę internetową. Klienci mogą otrzymywać powiadomienia o zmianach w swoich lotach, jednak Wizz Air zapewnia, iż nie należy się nimi przejmować.
Fot. Warszawa w Pigułce
„Drodzy klienci,
Obecnie doświadczamy problemów technicznych dotyczących naszego systemu rezerwacji. W rezultacie możecie zauważyć zmiany w swojej rezerwacji w aplikacji lub na stronie internetowej, bądź otrzymać powiązane powiadomienia.
Prosimy o zignorowanie tych zmian i zapewniamy, iż poinformujemy Was, jak tylko problem zostanie rozwiązany.
Nasz zespół ciężko pracuje, aby rozwiązać problem i przywrócić dotknięte loty.
Dziękujemy za Wasze zrozumienie i cierpliwość.
Z poważaniem,
Wizz Air” – czytamy w komunikacie opublikowanym na oficjalnych kanałach społecznościowych linii.
Przewoźnik dodał, iż ich zespół intensywnie pracuje nad naprawieniem usterki i przywróceniem normalnego działania systemu. Zaznaczono również, iż wszystkie zmiany są tymczasowe, a linia dziękuje za cierpliwość i zrozumienie pasażerów.
Pasażerowie, którzy doświadczyli problemów z rezerwacjami, proszeni są o regularne sprawdzanie informacji na oficjalnych kanałach Wizz Air, aby być na bieżąco z aktualizacjami.