Wycieczka SKKT na Krawców Wierch (7-8 marca 2024)

ckziu1wadowice.pl 2 miesięcy temu

Kolejna wycieczka Szkolnego Koła Krajoznawczo-Turystycznego „Horyzont” za nami. Za cel ponownie obraliśmy Beskid Żywiecki.

Na dobre wędrówkę rozpoczęliśmy w miejscowości Rajcza, skąd szlakiem żółtym dotarliśmy do przysiółka Zapolanka, a następnie, po zejściu do Złatnej, szlakiem niebieskim ruszyliśmy na Krawców Wierch. Tam, w klimatycznym schronisku, posililiśmy się miejscowymi specjałami,
i w przyjaznej atmosferze spędziliśmy wieczór.

Poranek przywitał nas piękną aurą, ze śniegiem, lekkim mrozem i słońcem przebijającym się przez opadające mgły. Wraz ze schodzeniem ku dolinom zima ustępowała, a pojawiały się piękne widoki na otaczające szczyty – Muńcuł, Rycerzową (zdobyte przez nas na poprzedniej wycieczce), Halę Rysiankę, a choćby Pilsko. Żółty szlak sprowadził nas do miejscowości Glinka, skąd busem wróciliśmy do Rajczy.

Wszystkim uczniom dziękujemy za podjęcie trudu wędrowania górskimi szlakami i za wspólnie spędzony czas.