XXXII Gminny Konkurs Recytatorski w Wilkasach

1 dzień temu

Prawie 40 uczniów uczestniczyło w XXXII edycji Gminnego Konkursu Recytatorskiego. Reprezentowali szkoły podstawowe w Upałtach, Spytkowie, Bystrym i Wilkasach, Szkołę Podstawową nr 3 w Giżycku z Oddziałami Integracyjnymi i Mikroszkołę Edukacja z Wartościami.

Jury pod wodzą dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Giżycku Danuty Treszczyńskiej nagrodami książkowymi uhonorowało 24 osoby.

WYNIKI WSPÓŁZAWODNICTWA:

Klasy I-III:

* Miejsce I – Kaja Stankiewicz (SP Wilkasy)

* Miejsce II – Tymon Herman (SP Bystry)

* Miejsce III ex aequo – Liliana Gasińska (SP Spytkowo) i Bozhena Veklych (SP Wilkasy)

* Wyróżnienia – Hanna Zawadka (SP Upałty), Blanka Sawicka (SP 3 z Oddziałami Integracyjnymi Giżycko), Florian Borchet (SP Bystry) i Gabriela Nerkowska (Mikroszkoła Edukacja z Wartościami Giżycko)

Klasy IV-VI:

* Miejsce I ex aequo – Hanna Łatacz i Wojciech Pianka (SP Bystry)

* Miejsce II – Jagoda Stankiewicz (SP Wilkasy)

* Miejsce III ex aequo – Orest Krupa (SP 3 z Oddziałami Integracyjnymi Giżycko), Jagoda Zdanowicz (SP Spytkowo) i Zuzanna Jakubowska (SP Bystry)

* Wyróżnienia – Karolina Niewęgłowska i Zofia Dobosz (SP Spytkowo), Martyna Kamińska (SP Wilkasy)

Klasy VII-VIII:

* Miejsce I – Wiktoria Kołodziejczyk (SP Wilkasy)

* Miejsce II ex aequo – Julia Kuźmicka (SP 3 z Oddziałami Integracyjnymi Giżycko) i Karolina Lipińska (SP Spytkowo)

* Miejsce III – Magdalena Ligęza (SP Bystry)

* Wyróżnienia – Nikola Zawadka (SP Upałty), Aleksandra Tracichleb i Piotr Trachim (SP Spytkowo)

XXXII Gminny Konkurs Recytatorski przeszedł już do historii, powoli opadają też związane z rywalizacją emocje. Dziękujemy dzieciom i młodzieży za to, iż nie wahali się, aby stanąć na scenie i wyrecytować przygotowane wiersze. Mimo, iż nie wszyscy mogli zająć czołowe miejsca, to dla organizatorów każdy był zwycięzcą otrzymując w nagrodę dyplomy, książki i czekolady. Sponsorem konkursu była księgarnia Odeon mieszcząca się w Galerii Batory w Giżycku.

(Tekst, fot.: GOKiR Wilkasy)

Idź do oryginalnego materiału