Zasady podpisywania i wysyłania pism, których adresatem jest Wydział Budżetu Miasta UMK

mcoo.krakow.pl 2 miesięcy temu
Na wniosek Wydziału Budżetu Miasta UMK proszę od dzisiaj zastosować się do poniższych zasad podpisywania i wysyłania pism, których adresatem jest ww. Wydział:




odręczne sygnowanie pisma lub dokumentu przez osobę upoważnioną



komórka merytoryczna sporządza pismo na papierze urzędowym MCOO - do Wydziału Budżetu Miasta UMK zamieszczonym w Intranecie w zakładce "Wzory pism i formularzy"
pismo należy wydrukować w 1 egzemplarzu
na piśmie parafuje się (wraz z pieczątką imienną) pracownik merytoryczny, kierownik lub koordynator komórki merytorycznej oraz (jeżeli pismo podpisywane jest przez Dyrektora MCOO) adekwatny Zastępca Dyrektora MCOO
pismo z parafami przekazywane jest do odręcznego sygnowania Dyrektora MCOO lub (jeżeli pismo sygnowane jest przez Zastępcę Dyrektora MCOO) do adekwatnego Zastępcy Dyrektora MCOO
podpis Dyrektora MCOO lub adekwatnego Zastępcy Dyrektora MCOO opatruje się pieczątką imienną
podpisane odręcznie pismo (wraz z parafami) należy zeskanować i przesłać do sekretariatu w celu wysłania do Wydziału Budżetu UMK
podpisane odręcznie pismo wpinane jest do rejestru sprawy prowadzonym przez komórkę merytoryczną ad acta, z ewentualną odręczną adnotacją na piśmie "wysłane przez e-mail lub ePUAP lub e-Doręczenia w dniu .............."





elektroniczne sygnowanie pisma lub dokumentu przez osobę upoważnioną



należy wykonać analogiczne czynności jak w punktach 1-5 w przypadku odręcznego sygnowania pisma lub dokumentu
równolegle do pisma papierowego z parafami - plik pisma zapisany z poziomu word’a do formatu PDF przesyłany jest do sekretariatu (jeżeli pismo sygnowane jest przez Dyrektora MCOO) lub do adekwatnego Zastępcy Dyrektora MCOO (jeżeli pismo sygnowane jest przez Zastępcę Dyrektora MCOO), w treści e-maila prośba o elektroniczne sygnowanie pisma przez osobę upoważnioną oraz informacja, iż pismo z parafami zostało równolegle przekazane w teczce do odręcznego sygnowania
pismo podpisane elektronicznie wysyłane jest do Wydziału Budżetu UMK z sekretariatu
pismo podpisane elektronicznie zapisywane jest w rejestrze sprawy prowadzonym przez komórkę merytoryczną
pismo podpisane odręcznie wpinane jest do rejestru sprawy aa. z ewentualną odręczną adnotacją na piśmie "wysłane przez e-mail lub ePUAP lub e-Doręczenia w dniu ........."




W przypadku wątpliwości w powyższym zakresie należy kontaktować się pracownikiem sekretariatu (Marzeną Porębską, Łucją Ślazik) lub Marzanną Wojciechowską-Powroźnik.
Idź do oryginalnego materiału