Czy biznesmeni i politycy dadzą radę zmalować coś dobrego? Czy dziennikarze nie wyjadą za linię? To postanowiły sprawdzić Anioły na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach. Dom Aniołów Stróżów przygotował dla uczestników wydarzenia kolorowankę pełną dobra. – Każdy wypełniony fragment obrazka to cegiełka na rzecz naszych podopiecznych – wyjaśnia Monika Bajka, prezeska stowarzyszenia Dom Aniołów Stróżów. – Zaprzyjaźnione firmy zgodziły się przekazać 100 zł na pomoc dzieciom za każdy pokolorowany element – dodaje. Wzorem do uzupełnienia pokryte było całe anielskie stoisko. Na kolorowance znalazły się znane katowickie budynki, takie jak Spodek czy kościół Mariacki oraz dzieci bawiące się na podwórkach. – Z pomocą kolorowanki chcemy pokazać, iż świat każdego dziecka powinien był pełen koloru, czyli euforii i uśmiechu. Od wielu lat robimy wszystko, by los naszych podopiecznych odmienił się na lepsze – mówi Monika Bajka.
Jednym z głównych Partnerów akcji jest Tauron Polska Energia – Biznes to nie tylko strategia, rozwój technologiczny i inwestycje, biznes to ludzie, odpowiedzialność za to co wokół, a także pomoc tym, którzy wsparcia potrzebują najbardziej. TAURON dba o wspólnoty lokalne na rzecz których pracuje. Fundujemy klasopracownie do nauki przedmiotów ścisłych, pomagamy środowisku realizując programy pomocowe dla jeży i bocianów, ale dzięki współpracy z Aniołami docieramy ze wsparciem do środowisk wykluczonych tworząc enklawy ciepła, zrozumienia i praktykowanej na co dzień ludzkiej dobroci – wyjaśnia Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia. Głównym partnerem akcji społecznej na Europejskim Kongresie Gospodarczym jest także Stalport Autostrada Małopolska SA. – To już nasz siódmy rok z Aniołami – przez ten czas zrealizowaliśmy wspólnie, nie tylko podczas Kongresu, wiele wspaniałych przedsięwziąć. Wszystkie wpisywały się w misję stowarzyszenia, jaką jest wyrównywanie szans młodych ludzi z trudnych środowisk na dobre, bezpieczne dzieciństwo i dobry strat w dorosłość. Wspieranie tych działań jest dla nas powodem do dumy i radości. W tym roku uczestnicy Kongresu, nawiązując do hasła akcji, mogą zmalować razem coś dobrego i pokolorować dziecięcy świat. Każde zamalowanie fragmentu imponujących rozmiarów kolorowanki powiększy pulę wsparcia dla dzieci, a wnikliwi obserwatorzy wypatrzą na niej nasze bramki automatyczne – mówi Alicja Rajtar, manager ds. marketingu i PR w Stalexport Autostrada Małopolska S.A.
Głównymi Partnerami akcji są: Grupa PTWP, Stalexport Autostrada Małopolska SA i Tauron Polska Energia. Partnerzy przedsięwzięcia to MgM EXPO, BAROMEDICAL, Imago PR, Poszetka, Brokat i Gryfnie.
Inf. prasowa: Dom Aniołów Stróżów
Fot.: Artur Stańczyk