Zmiana lokalizacji obsługi Karty Mieszkańca

mylomza.pl 2 godzin temu
Urząd Miejski w Łomży informuje o zmianie miejsca obsługi Łomżyńskiej Karty Mieszkańca. w tej chwili znajduje się ono w pokoju nr 4 na parterze budynku UM przy Starym Rynku. W związku ze zmianą powyższej lokalizacji obsługa ewidencji działalności gospodarczej została przeniesiona z pokoju nr 4 do pokoju nr 117. Wnioski o wydanie Łomżyńskiej Karty Mieszkańca można składać osobiście w Urzędzie Miejskim oraz za pośrednictwem strony internetowej karta.miastolomza.pl.

Może ją otrzymać każda osoba pełnoletnia, która spełnia przynajmniej jeden z poniższych warunków:

- rozlicza podatek PIT w Urzędzie Skarbowym w Łomży, wskazując jako miejsce zamieszkania adres na terenie Miasta Łomża,

- zamieszkuje na terenie Miasta Łomża w przypadku braku ustawowego obowiązku rozliczania podatku PIT.

Osoba uprawniona do otrzymania Karty może wnioskować także o jej wydanie w imieniu:

1) dzieci od 7. roku życia do ukończenia 18. roku życia lub

2) kontynuujących naukę lub studia do 26. roku życia na podstawie ważnej legitymacji,

3) osób powyżej 18. roku życia bez ograniczenia wieku w przypadku osób legitymujących się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności.

Dzieci do ukończenia 6. roku życia korzystają z ulg i zniżek pr
Idź do oryginalnego materiału