Zmiany w obsłudze klientów urzędu. Zaczną się jutro, o tym trzeba pamiętać

2 dni temu
Zdjęcie: Zmiany wchodzą w życie od 6 listopada | foto poglądowe - canva


Możliwe chwilowe utrudnienia

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat w Kutnie informuje, iż w dniach od 6 do 14 listopada br. zmieniona zostanie organizacja obsługi klientów w siedzibie Inspektoratu, w związku z przeprowadzeniem prac remontowych na sali obsługi.

czytaj także: Alert Zarządzania Kryzoswego dla woj. łódzkiego. Możliwe przekroczenie stanów ostrzegawczych

- W dniach od 6 do 14 listopada 2025r. sala obsługi klientów będzie wyłączona z użytkowania, a klienci którzy w tym czasie przyjadą do ZUS-u w Kutnie zostaną obsłużeni w trzech sąsiadujących z nią pokojach, także na parterze budynku – mówi Monika Kiełczyńska Regionalna rzeczniczka prasowa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych województwa łódzkiego.

Jednocześnie Zakład podkreśla, iż dostępność obsługi dla osób z niepełnosprawnościami pozostanie utrzymana, ciągi komunikacyjne się nie zmieniają, a komputer dla klientów przez cały czas będzie dostępny.

Jak informuje Monika Kiełczyńska, ze względu na ograniczoną liczbę czynnych stanowisk mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w obsłudze, za które przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

czytaj także: Rozbłysk na niebie w woj. łódzkim. Wyjątkowe zjawisko przyciągnęło wzrok mieszkańców

- Przypominamy też, iż istnieje wiele alternatywnych możliwości kontaktu z Zakładem na przykład poprzez PUE/eZUS, wideorozmowę z pracownikiem ZUS-u, tzw. e-wizytę, czy infolinię pod numerem telefonu 22 560 16 00 – dodaje Regionalna rzeczniczka prasowa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych województwa łódzkiego.

Idź do oryginalnego materiału