Podczas BialJam 2025 uczestnicy, pracujący w zespołach (maksymalnie 5-osobowych) lub samodzielnie, będą mieli 48 godzin na stworzenie gier wideo na dowolnie wybrany temat. Ich kreatywne projekty i innowacyjne rozwiązania oceni jury składające się z programistów, designerów i marketingowców. Przewidziano również nagrodę publiczności, co doda rywalizacji dodatkowego smaczku. To nie tylko okazja do zaprezentowania swoich umiejętności, ale także do zdobycia cennego doświadczenia i nawiązania kontaktów w branży.
Dodatkową atrakcją BialJamu będzie otwarte wystąpienie Mateusza Czerwińskiego, CEO firmy BRANDUP, który 4 lipca o godzinie 12:00 w auli B na Wydziale Informatyki opowie o „Marketingu gier wideo, czyli co i w jakiej kolejności zrobić, aby o Waszej grze usłyszał świat”. To idealna okazja dla tych, którzy chcą przekształcić swoją pasję w rynkowy sukces. Finałem wydarzenia będą otwarte Targi Gier 6 lipca o godzinie 16:00 w holu przed aulą B, gdzie każdy będzie móg