Aplikacja mobilna e-Urząd Skarbowy wystartowała w styczniu i ma już 290 tysięcy użytkowników. W perspektywie lat 2024-2028 Krajowa Administracja Skarbowa kontynuuje rozwój usług dla swoich klientów. Kolejne zmiany w Krajowym Systemie e-Faktur czy w aplikacji mobilnej eTOLL.
Krajowa Administracja Skarbowa sukcesywnie podnosi poziom jakości świadczonych usług.
– Jednym z priorytetów KAS w tym zakresie jest wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań
informatycznych i udostępnianie kolejnych e-usług, które spełniają oczekiwania klientów – mówi Ewa Markowicz rzeczniczka prasowa Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.
Kolejne ułatwienia zostaną wprowadzone także w ramach Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC) dodaje Ewa Markowicz.
Podsumowując planowane zmiany do wdrożenia w II i III kwartale 2025 roku, to m.in. konto organizacji w aplikacji mobilnej e-Urząd Skarbowy, aplikacja mobilna eTOLL, Krajowy System e-Faktur i kolejne ułatwienia w ramach Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC.