Fatalne warunki sanitarne dla świdnickich kierowców? MPK odpowiada

3 godzin temu

Prezes odbiera nagrody, a kierowcy mają takie warunki sanitarne, tak się dba o pracowników, którzy utrzymują tę firmę” – zaalarmował jeden z czytelników Swidnica24.pl i przesłał zdjęcie z przepełnioną toaletą na pętli autobusowej. Z sanitariatu korzystają kierowcy świdnickiego MPK.


Jak wskazywał czytelnik, toaleta był tak przepełniona, ze jej zawartość prawie się wylewała. O wyjaśnienie tej sytuacji, a także o informację, jakie warunki sanitarne Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Świdnicy zapewnia swoim kierowcom, zwróciliśmy się do rzecznika miejskiej spółki.

– Nasi kierowcy i kierowczynie mają do dyspozycji 7 kabin TOI TOI: 5 na terenie Świdnicy na przystankach krańcowych przy ul. Kopernika, B. Krzywoustego , E. Plater, Wokulskiego, Strzelińskiej raz po jednej w Lutomi Górnej oraz Pogorzale. Operatorem kabin od stycznia 2014 roku jest firma „TOI TOI Polska Sp. z o.o. z Warszawy, oddział w Jeleniej Górze. Kabiny zgodnie z Umową są serwisowane i opróżniane raz w miesiącu, ale o ile zachodzi potrzeba , są dodatkowo opróżniane na wniosek MPK. Serwisy wszystkich kabin na terenie Świdnicy są wykonywane w poniedziałki – odpowiedział 27 października rzecznik spółki Witold Tomkiewicz.

Konieczność dodatkowego serwisu kabiny przy ul. E.Plater została zgłoszona 20 października, ale serwisu nie wykonano z powodu choroby pracownika. Jak nas zapewniono, dziś lub jutro zostanie przywrócony adekwatny stan sanitarny tej kabiny. Muszę również zaznaczyć, iż numer telefonu do przedstawiciela TOI TOI mają dyspozytorzy MPK i mają na bieżąco mają reagować na sygnały w sprawie stanu kabin przekazywane przez kierowców – dodaje rzecznik.

/red./

Chcesz zgłosić interwencję, pisz: [email protected]

Idź do oryginalnego materiału