Hala Olsztyn szuka sponsora tytularnego dla Hali Widowiskowo-Sportowej

2 godzin temu
Zdjęcie: Hala Olsztyn szuka sponsora tytularnego dla Hali Widowiskowo-Sportowej / Hala Urania


Hala Olsztyn Sp. z o.o. ogłasza konkurs na sponsora tytularnego jednego z najbardziej nowoczesnych i wielofunkcyjnych obiektów w Polsce – Hali Widowiskowo-Sportowej w Olsztynie.

Nowy konkurs otwiera wyjątkową możliwość dla marek, które chcą na trwałe związać się z prestiżowym miejscem goszczącym wydarzenia sportowe, koncerty oraz imprezy kulturalne. Co roku halę odwiedza ponad 375 tysięcy osób, co czyni ją jednym z najważniejszych punktów na mapie wydarzeń w regionie.

Sponsoring tytularny – więcej niż nazwa

Umowa sponsoringowa zakłada nie tylko obecność nazwy sponsora w oficjalnym tytule obiektu. Partner zyska również szeroką ekspozycję wizualną wewnątrz i na zewnątrz hali oraz obecność w kampaniach reklamowych i materiałach promocyjnych.

– Sponsoring tytularny daje coś więcej, niż ekspozycję logotypu i nazwę hali. To możliwość realnego wpływu na życie obiektu i emocjonalny związek marki z lokalną społecznością. Ponadto, każda publikacja o wydarzeniu to automatyczna widoczność nazwy sponsora – to komunikacja 365 dni w roku, której wartość rośnie z każdym eventem – podkreśla Zbigniew Trzoska, prezes Hala Olsztyn Sp. z o.o.

Konkurs w dwóch etapach

Proces wyboru sponsora został podzielony na dwa etapy:

Etap I – zgłoszenia udziału przyjmowane są do 21 listopada 2025 r., do godz. 16:00. Wymagany formularz należy dostarczyć do sekretariatu spółki Hala Olsztyn Sp. z o.o.

Etap II – wybrane podmioty zostaną zaproszone do przedstawienia ofert finansowych, które będą podstawą dalszych negocjacji.

Gdzie szukać informacji?

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz dokumenty zgłoszeniowe dostępne są na stronach:

https://bip.hala.olsztyn.eu

www.hala.olsztyn.eu

Idź do oryginalnego materiału