Mistrzowie Polski z dumą wjeżdżają w nowy wymiar obecności w przestrzeni miejskiej. Dzięki współpracy z Tyskimi Liniami Trolejbusowymi na ulicach Tychów pojawi się pierwszy w Polsce klubowy trolejbus – w pełni poświęcony drużynie hokejowej. Teraz GKS Tychy będzie towarzyszył codziennie mieszkańcom w drodze do pracy czy szkoły.
Z lodowiska na ulice – wjeżdżamy mocno!
Sezon 2024/2025 był dla GKS Tychy historyczny. Zdobyte po raz szósty w dziejach klubu mistrzostwo, to ukoronowanie miesięcy ciężkiej pracy zawodników, sztabu i całej społeczności kibiców. Teraz sukces ten został przeniesiony… na koła.
Nowy trolejbus, oklejony w barwy GKS Tychy, z grafikami zawodników i symbolami mistrzostwa, nie tylko przyciąga wzrok, ale staje się mobilną wizytówką klubu i miasta. To pierwszy taki pojazd w Polsce – wyjątkowy pod względem formy i przekazu.
Celem akcji jest promocja drużyny hokejowej GKS Tychy, sześciokrotnego Mistrza Polski, która w tym roku reprezentuje Polskę w prestiżowych rozgrywkach Champions Hockey League (CHL).
Trolejbusy – znak rozpoznawczy Tychów
Trolejbusy od lat wpisują się w krajobraz Tychów. Są ciche, ekologiczne, funkcjonalne i zdecydowanie wyróżniają nasze miasto na tle innych. Teraz, dzięki wspólnemu projektowi GKS Tychy i Tyskich Linii Trolejbusowych, zyskały nowy, sportowy wymiar.
To nie tylko środek transportu, ale symbol lokalnej tożsamości, współpracy i dumy.
Gdzie go spotkać?
Trolejbus GKS Tychy będzie kursował na regularnych liniach po mieście – każdy mieszkaniec może go zobaczyć, sfotografować, a choćby nim pojechać.
Już dziś, hokejowy trolejbus po raz pierwszy pojedzie w wyjątkowej roli – przywiezie zawodników GKS Tychy na oficjalną prezentację drużyny, która odbędzie się na Paprocanach na Dzikiej Plaży – start imprezy o godzinie 17:30. To wydarzenie to nie tylko okazja, by spotkać swoich ulubieńców na żywo, ale również świetna zabawa dla całych rodzin – organizatorzy przygotowali liczne atrakcje, konkursy i animacje, dzięki którym sportowe emocje połączą się z rodzinną rekreacją.
Trolejbus powstał dzięki owocnej współpracy Miasta Tychy, TLT Tychy, Pixel Wave i Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.