Hyundai Motor uruchamia globalną kampanię dla dzieci z okazji FIFA World Cup 26

moto-przestrzen.pl 1 godzina temu

Hyundai Motor Company ponownie angażuje najmłodszych kibiców piłki nożnej, uruchamiając konkurs „Be There With Hyundai”. To globalna inicjatywa towarzysząca FIFA World Cup 26, której celem jest rozwijanie kreatywności dzieci i zbliżanie rodzin wokół najpopularniejszego turnieju piłkarskiego świata.

„The Greatest Cheer” – konkurs plastyczny dla dzieci z całego świata

Tegoroczna edycja koncentruje się na konkursie rysunkowym „The Greatest Cheer”. Zadaniem uczestników jest stworzenie pracy wyrażającej miłość do futbolu oraz dumę z narodowej reprezentacji. Zwycięskie projekty zostaną wydrukowane na oficjalnych autobusach drużyn narodowych, które będą wozić piłkarzy w trakcie turnieju.

Konkurs trwa od 2 grudnia 2025 r. do 30 stycznia 2026 r. i jest skierowany do dzieci w wieku 5–12 lat z krajów, których drużyny zakwalifikowały się na FIFA World Cup 26.

Wyjątkowa nagroda – wyjazd na FIFA World Cup 26

Każda reprezentacja biorąca udział w mundialu otrzyma własną, unikatową grafikę stworzoną przez młodego fana. Jeden zwycięzca na kraj poleci wraz z opiekunem na FIFA World Cup 26, organizowany w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Meksyku w dniach 11 czerwca – 19 lipca 2026 r.

Nagroda obejmuje:

  • bilet na mecz fazy grupowej,
  • lot w obie strony,
  • zakwaterowanie,
  • obecność na jednym z największych sportowych wydarzeń świata.

Hyundai wzmacnia więzi z kibicami

Kampania „Be There With Hyundai” kontynuuje wieloletnią tradycję marki wspierania turniejów FIFA i angażowania rodzin na całym świecie. Po wcześniejszych edycjach opartych na tworzeniu haseł kibicowskich, w 2026 roku Hyundai po raz pierwszy stawia na dziecięcą kreatywność w formie ilustracji.

Marka podkreśla, iż kampania ma wzmacniać globalne storytelling, łączyć międzypokoleniowe emocje i zachęcać do pozytywnej aktywności najmłodszych fanów futbolu.

Idź do oryginalnego materiału