Hyundai Motor Company ponownie angażuje najmłodszych kibiców piłki nożnej, uruchamiając konkurs „Be There With Hyundai”. To globalna inicjatywa towarzysząca FIFA World Cup 26, której celem jest rozwijanie kreatywności dzieci i zbliżanie rodzin wokół najpopularniejszego turnieju piłkarskiego świata.
„The Greatest Cheer” – konkurs plastyczny dla dzieci z całego świata
Tegoroczna edycja koncentruje się na konkursie rysunkowym „The Greatest Cheer”. Zadaniem uczestników jest stworzenie pracy wyrażającej miłość do futbolu oraz dumę z narodowej reprezentacji. Zwycięskie projekty zostaną wydrukowane na oficjalnych autobusach drużyn narodowych, które będą wozić piłkarzy w trakcie turnieju.
Konkurs trwa od 2 grudnia 2025 r. do 30 stycznia 2026 r. i jest skierowany do dzieci w wieku 5–12 lat z krajów, których drużyny zakwalifikowały się na FIFA World Cup 26.
Wyjątkowa nagroda – wyjazd na FIFA World Cup 26
Każda reprezentacja biorąca udział w mundialu otrzyma własną, unikatową grafikę stworzoną przez młodego fana. Jeden zwycięzca na kraj poleci wraz z opiekunem na FIFA World Cup 26, organizowany w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Meksyku w dniach 11 czerwca – 19 lipca 2026 r.
Nagroda obejmuje:
- bilet na mecz fazy grupowej,
- lot w obie strony,
- zakwaterowanie,
- obecność na jednym z największych sportowych wydarzeń świata.
Hyundai wzmacnia więzi z kibicami
Kampania „Be There With Hyundai” kontynuuje wieloletnią tradycję marki wspierania turniejów FIFA i angażowania rodzin na całym świecie. Po wcześniejszych edycjach opartych na tworzeniu haseł kibicowskich, w 2026 roku Hyundai po raz pierwszy stawia na dziecięcą kreatywność w formie ilustracji.
Marka podkreśla, iż kampania ma wzmacniać globalne storytelling, łączyć międzypokoleniowe emocje i zachęcać do pozytywnej aktywności najmłodszych fanów futbolu.











