Monitorowanie zespołu sprzedaży pozwoli na stały rozwój i osiąganie choćby najbardziej wyśrubowanych celów biznesowych. Ważne jednak, by robić to w sposób przemyślany, z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Takim rozwiązaniem jest właśnie system CRM.
Krótko wyjaśniając, system CRM to oprogramowanie którego najważniejszym celem jest zarządzanie relacjami z klientami. Narzędzie nie tylko integruje wszystkie procesy związane ze sprzedażą i obsługą klienta, ale także analizuje dane, automatyzuje proste czynności sprzedażowe i dostarcza wszelkich zasobów, które potrzebujemy do zwiększenia efektywności działań biznesowych .
Spośród wielu funkcji nowoczesnych systemów CRM, to właśnie moduł analizy i raportowania jawi się jako jeden z najważniejszych elementów, który umożliwia monitorowanie wielu aspektów - od wyników sprzedaży, przez jakość obsługi klienta, aż po satysfakcje klienta.













