Jest kolejny wakat. Solecki urząd czeka na aplikacje!

5 dni temu

Urząd Miejski w Solcu Kujawskim rozpoczyna kolejną rekrutację na najważniejsze stanowisko kierownicze. Burmistrz ogłosił nabór na stanowisko Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej.

Wymagania i zakres obowiązków

Do podstawowych wymagań należą: posiadanie wyższego wykształcenia magisterskiego, obywatelstwo polskie lub państw UE, pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność, a także minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym lub działalność gospodarczą o zbliżonym zakresie. Wymagana jest również znajomość przepisów prawa dotyczących samorządu gminnego, gospodarki komunalnej, dróg publicznych oraz postępowania administracyjnego.

Do zakresu obowiązków będzie należało m.in. przygotowywanie planów budżetowych referatu, zarządzanie drogami gminnymi, koordynacja działań na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego, kooperacja z zarządcami dróg oraz nadzór nad utrzymaniem infrastruktury technicznej.

Wymagane są również kompetencje takie jak umiejętność pracy zespołowej, zdolności negocjacyjne, komunikatywność, odporność na stres oraz zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

Jak aplikować?

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej” w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Solcu Kujawskim lub przesłać pocztą na adres urzędu do 18 lipca 2025 r. do godziny 15.15. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu.

Szczegółowe informacje oraz wymagane dokumenty dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej.

Idź do oryginalnego materiału