Blisko 22 miliony pasażerów zdecydowało się na Koleje Śląskie w 2024r. Ich opinia dotycząca jakości podróży stanowi istotny element dla działalności Kolei Śląskich. Wsłuchując się w ich spostrzeżenia, uruchomiono aplikację, której głównym zadaniem jest podniesienie komfortu podróżnych.
Koleje Śląskie promują swoją aplikację, dzięki której podróżowanie pociągami ma być szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze. W swojej ofercie obejmuje zarówno dostępne połączenia, bilety ale i zwroty płatności oraz faktury.
Aplikacja o nazwie Kaeśka jest dostępna bezpłatnie, wystartowała 1 stycznia 2025r. Od 1 kwietnia pasażerowie mogą korzystać dzięki niej z 10%-owej zniżki na zakup biletów, a jest to możliwe dzięki ofercie “Podróż z rabatem”.
Dzięki ostatniej aktualizacji aplikacji pasażer może opłacić podróż dzięki Google Pay oraz Apple Pay. Na to rozwiązanie czekało wielu podróżujących. Teraz, by potwierdzić płatność wystarczy jedno kliknięcie i zatwierdzenie.
Jak informuje Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich – to także dzięki cennym uwagom pasażerów Kolejom Śląskim udało się stworzyć aplikację, która realnie wpływa na zwiększenie komfortu podróżowania oraz cieszy się coraz większą liczbą użytkowników, a tych jest już ponad 47 tysięcy.
Aplikacja jest dostępna do pobrania zarówno dla użytkowników Android jak i iOS.