Jakość usług, komfort przejazdów oraz funkcjonalności wprowadzonej w tym roku aplikacji mobilnej Kaeśka – to zagadnienia, o które Koleje Śląskie pytają podróżnych w tegorocznym badaniu satysfakcji pasażera.
Badanie rozpoczęło się 23 października i potrwa do 5 listopada 2025 roku. Ankieta ma charakter anonimowy, a jej wypełnienie zajmuje około 5 minut. Zebrane opinie pozwolą jeszcze lepiej dopasować ofertę Kolei Śląskich do potrzeb i oczekiwań pasażerów.
– Zależy nam, by pasażerowie mieli realny wpływ na kształt naszych usług. Ich opinie są dla nas najcenniejszym źródłem informacji o tym, co działa dobrze, a co możemy jeszcze poprawić – podkreśla Bartłomiej Wnuk, rzecznik prasowy Kolei Śląskich.
Ankieta dostępna jest na stronie www.kolejeslaskie.pl.


Ubiegłoroczne badanie satysfakcji pasażera pokazało, iż Koleje Śląskie są dobrze ocenianym przewoźnikiem – średnia ocen oscylowała wokół czterech punktów w pięciostopniowej skali.
W badaniu wzięło udział ponad tysiąc osób. Pasażerowie najwyżej ocenili czystość, komfort podróży oraz punktualność pociągów. Nieco niższe noty – około trzech punktów – przyznano za częstotliwość kursowania i skomunikowania z innymi połączeniami, co Koleje Śląskie zamierzają poprawiać wraz z zakończeniem przebudowy katowickiego węzła kolejowego, realizowanej przez PKP PLK.



3 godzin temu



![Pierwsze linie cmentarne wyjadą na ulice w najbliższy weekend [SPRAWDŹ]](https://www.rdc.pl/brepo/panel_repo/2025/10/24/goeueg/cover-620-314-linie-cmentarne1.jpeg)









