Mevo bije rekordy popularności. Jak wygląda serwis rowerów?

2 dni temu
Rower metropolitalny Mevo z miesiąca na miesiąc pobija rekordy popularności. Czerwone jednoślady widać na każdej ulicy, a letnie dni tylko sprzyjają rowerowym przejażdżkom. Czy operator jednak nadążą z wymianą baterii i serwisem rowerów? Jedno jest pewne, powtórki z Mevo 1.0 na razie nie będzie. Średnio 50 rowerów na serwisie

Spora popularność rowerów Mevo to również ich wzmożona eksploatacja. Jednoślady są wypożyczane przez różne osoby, więc czasem wystarczy jeden przejazd, aby pojazd przestał nadawać się do jazdy. Niestety, ale największą plagą są przez cały czas wygięte koszyki na skutek np. przewozu drugiej osoby. Choć taka usterka nie uniemożliwia jazdy, to z pewnością utrudnia bezpieczne załadowanie większego bagażu.


- Najwięcej przypadków dotyczy wygiętych koszyków w wyniku przewożenia w nich innych osób. Zdarzają się też łańcuchy wymagające regulacji. Rowery są zabierane nie tylko po zgłoszeniu usterki przez użytkowników. Hiszpański Operator regularnie sprawdza rowery w trakcie codziennych prac terenowych, takich jak relokacja czy wymiana baterii - tłumaczy w rozmowie z Pulsem Gdańska Klaudia Kaźmierczak, koordynatorka ds. marketingu Mevo.


Dzienna liczba wypożyczeń rowerów Mevo wynosi w ostatnim czasie około
Idź do oryginalnego materiału