Paweł Żuk – ekspert w obszarze sprzedaży, marketingu i komunikacji z wieloletnim doświadczeniem w instytucjach kultury. Były kierownik działów sprzedaży i marketingu, certyfikowany specjalista marketingu cyfrowego DIMAQ PROFESSIONAL. Specjalizuje się w fundraisingu, public relations i strategiach komunikacyjnych. Współprowadzi Agencję WNIEDOCZASIE, doradzając w zakresie promocji i sprzedaży.
Grzegorz Jędrek – autor bloga o marketingu kultury wniedoczasie.pl, który prowadzi od 2017 roku. Pracował z kilkudziesięcioma instytucjami kultury w Polsce i przeszkolił ponad 700 osób z sektora. Ma doświadczenie m.in. w komunikacji samorządowej, instytucjach kultury i pracy warsztatowej dla takich podmiotów jak NCK, IKM czy ŁDK.
To rozmowa o komunikacji, marketingu kultury i praktycznych rozwiązaniach, które działają. Warto posłuchać.
Rozmawia Alina Frejusz:
Nasi goście byli prelegentami podczas 11. Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego.

1 godzina temu














