Magdalena Szumiata z GDDKiA apeluje o wyrozumiałość. Jak mówi Radiu Wrocław - trwa testowanie pętli indukcyjnych, które w przyszłości przydadzą się do ostrzegania kierowców przed różnymi utrudnieniami: "Trwa budowa krajowego systemu zarządzania ruchem, który w przyszłości obejmie drogi krajowe zintegrowanym systemem. Pętle indukcyjne to jest taki rodzaj czujników, które są montowane w nawierzchni jezdni" - mówi. System pozwoli informować kierowców o warunkach na drodze, wypadkach, czy objazdach
Na Autostradowej Obwodnicy Wrocławia kolejny dzień utrudnień
Magdalena Szumiata z GDDKiA apeluje o wyrozumiałość. Jak mówi Radiu Wrocław - trwa testowanie pętli indukcyjnych, które w przyszłości przydadzą się do ostrzegania kierowców przed różnymi utrudnieniami: "Trwa budowa krajowego systemu zarządzania ruchem, który w przyszłości obejmie drogi krajowe zintegrowanym systemem. Pętle indukcyjne to jest taki rodzaj czujników, które są montowane w nawierzchni jezdni" - mówi. System pozwoli informować kierowców o warunkach na drodze, wypadkach, czy objazdach