Nowy dyrektor Marketingu i Komunikacji Motoru Lublin. Michał Szprendałowicz wzmocnił organizacyjnie drużynę

3 godzin temu
Zdjęcie: Nowy dyrektor komunikacji i marketingu Motor Lublin | fot. Motor Lublin


Michał Szprendałowicz dołączył do zespołu Motoru Lublin jako Dyrektor Marketingu i Komunikacji. Nowy dyrektor wnosi ze sobą doświadczenie zdobyte w czołowych polskich klubach piłkarskich, gdzie odpowiadał za działania komunikacyjne w czasach ich największych sukcesów.

Sylwetka Michała Szprendałowicza

Michał Szprendałowicz ma za sobą bogatą karierę w mediach sportowych i komunikacji. Pracę zaczynał w lokalnych telewizjach i Canal+ Sport, a w latach 2017–2020 pełnił funkcję rzecznika prasowego Radomiaka.

Największe sukcesy zawodowe odnosił w Rakowie Częstochowa, gdzie przez cztery lata odpowiadał za komunikację klubu. Pod jego kierownictwem Raków zdobył m.in. dwa Puchary Polski i mistrzostwo kraju, a biuro prasowe klubu zostało nagrodzone tytułem „Ekstra Medialny Klub”.

Żółto-biało-niebieski napis MOTOR na Arenie Lublin | fot. Arena Lublin

Od lutego 2024 roku Michał pracował w Lechii Gdańsk, pełniąc funkcję rzecznika prasowego i kierownika komunikacji. W swoim dorobku ma także liczne staże i szkolenia w klubach europejskich.

„Dołączenie do Motoru traktuję jako ambitne wyzwanie. Klub ma w sobie wielki potencjał i wierzę, iż nasze działania pozwolą go jeszcze bardziej wydobyć” – podkreślił Michał w swoim powitalnym oświadczeniu.

Zmiany organizacyjne w drużynie

Nowe osoby ze światka sportowego dołączają do piłkarskiego Motoru Lublin. Ich zadaniem jest uporządkować i podnieść na wyższy poziom osiągnięcia sportowców. Wcześniej zmiany zagościły na stanowisko „Dyrektora Sportowego” – pisaliśmy o nich tutaj.

Czy uważasz, iż zmiany w zespole Motoru Lublin przyczynią się do dalszego rozwoju klubu? Podziel się swoją opinią w komentarzach!

Idź do oryginalnego materiału